På toilettet/af med bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. november 2008

Liva

Hej...

Min datter på 26 mdr. smed bleen her i efterårsferien, og det er gået rigtigt godt med kun få uheld siden og hun har kun tisset i sengen en gang, så hun har været klar til det.

Sagen er den at hun nu, hver gang hun går på toilettet for at tisse, sidder og presser for at lave pølser også - ofte kommer der en lille klat, men synes det er lidt voldsomt at hun presser så meget for så lidt. Hun har dog altid haft problemer med hård mave, så på den anden side er det selvfølgelig også rart at det ikke stopper til for hende. Men jeg ville da gerne høre om der er nogen der har erfaringer med om det er normalt, og om det bare er en fase.

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

MorCamilla

Hej Liva...

Det er da rigtig flot at hun som 2 år og 2 måneder har kunne smide bleen allerede.. Super flot synes jeg..

Jeg har en dreng på snart 3 år som ikke har smidt bleen endnu, men når han laver pølser i bleen kan man se det på ham og høre det, da han bruger meget energi på at presse, selv om der også kun kommer lidt ud, så jeg tror det er meget normalt at der kræver en del pressen...

Men hvis det bliver ved med din datter og der stadig kun kommer lidt ville jeg ringe til lægen og spørge, bare for at være helt sikker...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.