Drenge born har mere energi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2008

Miamaja

Christinahr skriver:

Jeg har en pige på næsten to og en lillebror i vente. Hvis han får mere krudt i røven end storesøster er jeg gråhåret inden jeg blir 25... Så jeg ber til det bare er en myte.

hahaha... ja , lige nu kan jeg slet ikke se hvordan jeg skulle kunne klare at lobe efter 2, saa guldklumpen er enebarn forelobigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

mortilfrækkert

Jeg har en dreng på 3 med masser af krudt i..min mand har 2 piger fra tidligere forhold og han siger,at de var meget roligere og til stille sysler end han er....men mon ikke det er en skrøne,for jeg kender da osse piger,der er ret vilde

Anmeld

4. november 2008

lonemus

Nogle siger at drenge born har mere krudt i numsen naar de er smaa end piger. Er der noget om det eller er det bare en skrone?

Her passer det rigtig godt!

Min datter på 2 år har krudt bagi, men min dreng på 1 år har endnu mere...jeg troede faktisk ikke det var muligt at få mere krudt bagi, end min datter, men jo....min søn har overrasket mig meget .)
Og ja, drenge har altså mere lyd på, når de leger og de er bare lidt mere voldsomme, syntes jeg 60.png

Men det hele er jo kun et godt tegn - så har de det jo godt og er sunde og raske 60.png

Lone - som nyder sine livlige unger 60.png

Anmeld

4. november 2008

3rollinger

Miamaja skriver:

Nogle siger at drenge born har mere krudt i numsen naar de er smaa end piger. Er der noget om det eller er det bare en skrone?

Min drengs vuggestuelaerer har saa sent som idag sagt at han er en stille og rolig dreng. At han om morgenen starter i foerste gear og ikke som andre drenge direkte i 5 gear.

Min datter har ligeledes ogsaa altid vaeret stille og rolig.

Dermed ikke sagt at de er kedelige , de kan sagtens klatre og kravle og goere ved, men de kan ogsaa begge sidde stille og rolig og lege.

Hvordan er din dejlige dreng da?

Knus
Trine

Anmeld

4. november 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det kan jeg u hvert fald ikke genkende herhjemmefra!
Har en pige på 4 og en dreng på 2 og synes ikke at han har været mere livlig end hende. Jo, får da at vide i vuggestuen at der er gang i ham, men det fik vi nu også af vide om vores datter da hun var lille, så....

Rikke.

Anmeld

4. november 2008

Kvindemin

Syntes også der er mere go på små piger, end små drenge.
Så tror bestemt det er en skrøne, ser i hvertfald sådan ud med de venner par vi har 60.png

Anmeld

4. november 2008

Miamaja

Trine Spanien skriver:

Min drengs vuggestuelaerer har saa sent som idag sagt at han er en stille og rolig dreng. At han om morgenen starter i foerste gear og ikke som andre drenge direkte i 5 gear.

Min datter har ligeledes ogsaa altid vaeret stille og rolig.

Dermed ikke sagt at de er kedelige , de kan sagtens klatre og kravle og goere ved, men de kan ogsaa begge sidde stille og rolig og lege.

Hvordan er din dejlige dreng da?

Knus
Trine

Min dreng er der krudt i numsen i men han er som regel glad saa det er dejligt og tuder ikke sarlig tit. han er utrolig nysgerrig og vil gerne prove det hele og lober mere end han gaar. han er 19 mdr nu.

Anmeld

4. november 2008

twinboys

Ja det er helt rigtigt... Drenge har mere krudt i numsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.