Vendingsforsøg, sætte sig fast og optakt til noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej..

Ja, vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften, men tror nu den passer meget godt

Jeg var på sygehuset igår for og få vendt min lille spire i maven, hvilket heldigvis lykkedes - dejligt...  Frygtede sådan de ikke ku vende den, idet jeg ikke vil have et kejsersnit grundet tidligere fødsel ved kejsersnit!! Er ligeledes forbavset over, at jeg ikke syntes det gjorde ondt overhovedet, for det har jeg hørt det skulle gøre..
Jeg skal dog scannes igen på mandag, for og se om den stadig ligger med hovedet nedad, eller om den har vendt sig tilbage til sin gamle stilling - hvilket jeg bestemt ikke håber den har..

Men jeg har så idag, været en del øm i maven/nede ved bikinilinien, og mærket en del rumsteren i maven, og den har været mere hård og udspilet end den plejer... Kan den være ved og vende sig tilbage eller evt sætte sig fast eller andet???

Mine spørgsmål er så følgende...

Jer der har fået vendt den lille, har I prøvet den vendte sig tilbage til sin gamle stilling??

Kunne I mærke da hovedet satte sig fast, og hvordan føltes det??

Hvordan startede jeres optakt til fødsel, altså hvordan havde I det i kroppen??

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig..

Er ano, da der ikke er nogen i familien der ved jeg skulle dette igår, og ikke vil have de kan finde ud af det herinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe?

Anmeld

3. maj 2011

JustMe

Da den lille satte sig fast her, føltes det som en masse skarpe jag ned i skede og urinrør. Det andet kan jeg desværre ikke svare dig på

Anmeld

3. maj 2011

twinny

altså kan kun svarer på et spørgsmål og det er fra min mormor..

Hun fik vendt min onkel en gang om ugen i en måned, men ligeså snart hun kom hjem, kunne hun mærke han vendte sig om med det samme igen... Hende mave blev helt hård og der var en del rode rundt derinde... siger hun...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.