Imorgen har jeg ingen baby mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

BabyThilde

Men i stedet en tumling.

Jeps min lille skat bliver 1 år imorgen. Det har været et fantastisk år, tænk at vi er blevet velsignet med den dejligste lille pige  

Nå men spørgsmålet er, vi skal op i dagplejen og fejre hende til frokost. Har tænkt på at tage pizzasnegle med derop. Men er der andre der har nogle forslag??

Skal lige siges min datter er den yngste deroppe, og hun spiser alt, så det er næsten kun fantasien der sætter grænser. Håber i har nogle bud??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

BabyThilde

3. maj 2011

Mille83

BabyThilde skriver:

Men i stedet en tumling.

Jeps min lille skat bliver 1 år imorgen. Det har været et fantastisk år, tænk at vi er blevet velsignet med den dejligste lille pige  

Nå men spørgsmålet er, vi skal op i dagplejen og fejre hende til frokost. Har tænkt på at tage pizzasnegle med derop. Men er der andre der har nogle forslag??

Skal lige siges min datter er den yngste deroppe, og hun spiser alt, så det er næsten kun fantasien der sætter grænser. Håber i har nogle bud??

Det vil da være sødt og tage derop med pizza snegle og fejre hende deropppe, det syntes jeg  Og STORT tillykke med hende...

Anmeld

3. maj 2011

DLM

tillykke med hende

Anmeld

3. maj 2011

Fru Hansen

puha sikke en overskrift. Jeg havde helt andre tanker fordi jeg lige har siddet og læst det indlæg om en veninde der havde aborteret.

Nå men i øvrigt syntes jeg pizzasnegle er helt fint. Er sneglene frokosten? så ville jeg måske supplere med lidt agurkestave eller ærter/majs eller noget andet frisk grønt.

Anmeld

3. maj 2011

BabyThilde

Mille83 skriver:

Det vil da være sødt og tage derop med pizza snegle og fejre hende deropppe, det syntes jeg  Og STORT tillykke med hende...

Ja tror det bliver rigtig hyggeligt imorgen. og 1000 tak det er stort sådan en 1 års fødselsdag

Anmeld

3. maj 2011

BabyThilde

DLM skriver:

tillykke med hende

1000 tak

Anmeld

3. maj 2011

BabyThilde

fru-nielsen skriver:

puha sikke en overskrift. Jeg havde helt andre tanker fordi jeg lige har siddet og læst det indlæg om en veninde der havde aborteret.

Nå men i øvrigt syntes jeg pizzasnegle er helt fint. Er sneglene frokosten? så ville jeg måske supplere med lidt agurkestave eller ærter/majs eller noget andet frisk grønt.

Ej det var måske ikke den helt rigtige overskrift jeg havde valgt så.

Åhh genial ide, har faktisk også lige købt en agurk idag så den bliver da lige delt i nogle stave imorgen inden i vi tager derop med frokosten.

1000 tak

Anmeld

4. maj 2011

Fru Hansen

BabyThilde skriver:

Ej det var måske ikke den helt rigtige overskrift jeg havde valgt så.

Åhh genial ide, har faktisk også lige købt en agurk idag så den bliver da lige delt i nogle stave imorgen inden i vi tager derop med frokosten.

1000 tak

Overskriften var fin. Normalt ville jeg have syntes at den var sjov. Det var kun fordi jeg lige kom fra et indlæg om at abortere at jeg tænkte i andre baner.

Havde i en god frokost?

Anmeld

4. maj 2011

BabyNilas

Ja tænk at din lille prinsesse allerede er blevet så stor. Tiden går bare alt for hurtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.