fratage barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er på barsel med min 6 mdr søn og det har jeg tænkt på at blive ved med. nu står mig og min mand og skal sepereres. han vil gerne have at vores søn bor hos ham, hvilket jeg selvfølgelig ikke vil have.. kan min barsel bare sådan lige blive frataget?

den ulykkelige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

DLM

din søn skal bo ved dig når han stadig er så lille.

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Øv sikke noget

Jeg har som sådan ikke forstand på det. Men jeg tænker, at de 32 uger er jo ikke barsel men forældreorlov og de uger kan jo fordeles mellem parterne som man nu ønsker det. Ved ikke hvad der så sker når I går fra hinanden... Hvis i ikke er enige, bliver det måske fordelt ligeligt imellm jer

Anmeld

3. maj 2011

Nalle

Man skal aldrig sige aldrig.

Jeg var også på barsel, da min kæreste og jeg var fra hinanden i 3 måneder, han ville også have vores datter der dengang var 4 måneder, vi kom i statsforvalningen og jeg fik hende boende ved mig og han skulle komme og besøge hende ved mig.
MEN dengang havde jeg også haft hende selv i 2 måneder, altså så hun var 6 måneder da afgørelsen blev taget, de sagde så længe jeg havde haft hende selv de sidste to måneder var også med til at gøre det var mig hun skulle bo ved.

Der var jeg også stadig på barsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.