Hvad tror du dit barn/børn bliver når de bliver voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

L.J.L

Håber han bliver til noget rigtig kreativt! Musiker som sin far, eller en lille kunstner som sin mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

ESV

Mor til Frederic skriver:

uh... det tør jeg slet ikke gætte på...

Men han er meget optaget af mit arbejde som autoredder og har adskillege små ladbiler og store bjærgnings vogne. 

Så ofte vælter han sine metal biler ud på gulvet og bare får dem til at fylde ret meget...

Finder sin ladbil og kører rundt til de forskellige 'ødelagte' biler og hjælper dem..

'ej, din motor sagde bum og nu den ikke køre mere, jeg kører den lige på værksted.' (Bakker hen og kører ladet ud og læsser bilen. Kører rundt på gulvet og lander på 'værkstedet') 'så de kan hjælpe dig, men tror din bil trænger til ny motor, prøv at se den har skudt stempel ud af motor'n - det duer ikke...'

Han siger gerne; jeg ud på mors arbejde og låne en lastbil af chef pia - skal lige ud at hjælpe biler der er gået i udu... 

Skal ligeledes altid have en af hans ladlastbil med i bad, da den lige skal vaskes...

Som han selv siger når vi spørger om han skal arbejde ude på far's arbejde; nej! for far kører kun rundt i en lille scania med en lille række 6 motor og så er den rød...

EJ men for satan, det kan godt være jeg aldrig har mødt hverken ham eller dig men jeg er altså vild med den dreng, han kommer altså bare med nogle guldkorn hvor er han skøn.. Ha ha ha ha ha ha

Anmeld

3. maj 2011

twinny

nu ligger de stadigvæk i maven....

Min kæreste er sikker på de bliver de nye laudrup brødre...  og de kommer til at spille for barcelona....  

Jeg vil ikk presse dem til noget, de vælger helt selv....   Så hvis de ønsker at blive de nye laudrup brødre ønsker jeg det for dem... og nu er mor og far heldigvis ikk helt boldmonogoler...  

Anmeld

3. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Den tanke sidder jeg tit med når jeg kigger på Julie... 

Hun er virkelig et omsorgsfuldt menneske... Når en baby græder, kommer hun flyvende med en sut... Hvis et barn i dagplejen skal have pudset næse er hun der med det samme... 

Hun elsker at hjælpe til med at forberede maden i dagplejen... 

Når hun ser der bliver støvsuget herhjemme, tager hun den anden støvsuger vi har og støvsuger.. altså hun tager bare skaftet på den og går rundt og støvsuger... 

Hun elsker at gøre rent... Tørre støv af på fjernsynet og alle andre steder... Tit tager hun en vådserviet og gør bordbenene rene... 

Hvis jeg ligger i sengen eller sofaen og slapper af.. Kommer hun med det samme og smøre mine ben ind i creme osv... 

Hun er fandmer et dejligt menneske... 

Den ældste er egentligt uddannet inden for landbrug, men har forladt det pga allergi.
Hun har planer om at påbegynde studium til jordemoder.
Den mellemste læser til pædagog og hvad den yngste angår, så har han altid villet være kok. Men lad os nu se

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. maj 2011

akskovmose

MoarJ skriver:

Den tanke sidder jeg tit med når jeg kigger på Julie... 

Hun er virkelig et omsorgsfuldt menneske... Når en baby græder, kommer hun flyvende med en sut... Hvis et barn i dagplejen skal have pudset næse er hun der med det samme... 

Hun elsker at hjælpe til med at forberede maden i dagplejen... 

Når hun ser der bliver støvsuget herhjemme, tager hun den anden støvsuger vi har og støvsuger.. altså hun tager bare skaftet på den og går rundt og støvsuger... 

Hun elsker at gøre rent... Tørre støv af på fjernsynet og alle andre steder... Tit tager hun en vådserviet og gør bordbenene rene... 

Hvis jeg ligger i sengen eller sofaen og slapper af.. Kommer hun med det samme og smøre mine ben ind i creme osv... 

Hun er fandmer et dejligt menneske... 

Det lyder som en fuldstændig beskrivelse af min datter.. Hun tager helst 2-3 bamser med dagligt i børnehave, "for tænk mor hvis nu der er en af de andre børn der bliver ked af det" 

Annette

Anmeld

3. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

ESV skriver:

EJ men for satan, det kan godt være jeg aldrig har mødt hverken ham eller dig men jeg er altså vild med den dreng, han kommer altså bare med nogle guldkorn hvor er han skøn.. Ha ha ha ha ha ha

thi hi.

han er ihvertfald miljø skadet, en smule... 

Vi kommer tit ude på scania her i erritsø, da min mand er udlært der og det er der vi køber stumper til bil osv. De har så også meget til børn. Suk...

Så han har efterhånden en hel vognpark med de store scania'er. Når vi skal lege med dem...:

'Moar? vil du gerne lege sammen med mig, vil du det? Ja frederic... Moar? du må køre med den her tippetrailer, det er nemlig kun en række 6'er - for jeg skal nemlig køre med mine V8'ere... Jamen tak skat...

Moar? ja ven... Hvis du kører pænt må du godt låne den ene, jeg kan jo faktisk ikke køre med 4 V8'ere på en gang, har jo ikke så mange arme... Tak frederic..                                                              

Moar? ja freder... Stop lige, du ved at tabe hjulene - jeg lige spænde dem ordenlig fast. Tak freder, så taber jeg ikke lige hjulene igen så..

Pyh altså... hvor får han det lige fra...

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Lykkelig

Anmeld

3. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg tror asta bliver frisør eller stylist eller noget med børn.

hun ordner altid mit hår hvis det sidder løst, og hun friser også sit eget.

hun retter gerne på vores tøj hvis det ikk sidder som hun syntes det skal.

og så er hun helt vildt kærlig og kysser og krammer og hjælper til med det hun lige kan og vil. og er glad for andre børn og passer rigtig godt på hendes dukker som var det hendes børn også.

Anmeld

3. maj 2011

Fru.Mäes <3

DANMARKS nye super venstre bens fodboldspiller

Anmeld

3. maj 2011

TbCp

Aner det ikke... men hvis hun fortsætter med at være som hun er nu, så skal det ihvertfald ikke være noget stillesiddende ensformigt arbejde, så kommer hun til at KEDE sig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.