Hej Alle.
Ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg men måske søger jeg nogle gode råd, trøst, hvad ved jeg...
Sagen er den at jeg ikke er lykkelig. Min kæreste og jeg har været sammen i 7 år og har en dejlig pige på 1 år sammen. Vi har været så forelskede, kunne leve af kærlighed og kildevand som man siger. Og vi var lykkelige da vores datter kom til verden. Nu er vi bare blevet fanget i hverdagens trummerum.
Vi havde en snak her den anden dag, fordi der var nogle ting han havde undladt at sige for at skåne mig fra at blive ked af det, hvilket bare gjorde mig endnu mere ked af det. Jeg spurgte ham om han var glad og lykkelig, hvortil han svarede nej, eller jo når vores datter var i nærheden var han. og jeg har det lidt på samme måde. Vi har prøvet at tage ud som kærester uden vores pige, men sagen er at vi ikke kan finde ud af at hygge os, uden hende.
Jeg er dybt ulykkelig for jeg elsker ham, og elsker ham som far til min pige og ville rigtig gerne have et barn mere sammen med ham på et tidspunkt. Og jeg ved han også elsker mig. Men som sagt så vi bare ikke glade. Hvad er der dog galt med os, siden vi ikke kan få det til at fungere. Mange ville nok sige vi har glemt hinanden, hvilket nok også er tilfældet. Men hvordan kommer man på rette vej, og kommer ud af hverdagens trummerum? Og er det muligt vi kan blive forelsket igen, savner det så meget 
Det skal så lige siges at han har såret mig en del gange og jeg har følt behov for at kontrollere ham, hvilket gør at jeg mangler at have tillid til ham.
Knus fra mig der elsker min kæreste men virkelig ikke kan få det til at fungere.
Anmeld