Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Svært at tage billede indenfor, men går altså ikke ud i det vejr Ej pjat, er på job og min pause slutter om lidt Men her sner altså stadig - øv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MalleH skriver: Håber ved gud ikke der kommer sne? Men lyn og torden er nu hyggeligt, med en kop varm kakao under tæppet og stearinlys
Håber ved gud ikke der kommer sne?
Men lyn og torden er nu hyggeligt, med en kop varm kakao under tæppet og stearinlys
Uhh nej HADER lyn - bliver sådan for alvor bange
duddi. skriver: Svært at tage billede indenfor, men går altså ikke ud i det vejr Ej pjat, er på job og min pauser slutter om lidt Men her sner altså stadig - øv
Svært at tage billede indenfor, men går altså ikke ud i det vejr Ej pjat, er på job og min pauser slutter om lidt Men her sner altså stadig - øv
det ser jo helt grotesk ud de grønne træer og så sne!? haha... just WRONG
duddi. skriver: Nej NU!! Hvor blev den sommer liiiige af Der sner! hvad sker der lige for det. Jeg vil have sol sol sol
Nej NU!! Hvor blev den sommer liiiige af
Der sner! hvad sker der lige for det. Jeg vil have sol sol sol
Så faktisk vejr udsigten her lidt i 11.... De sagde sørme der vil komme lidt sne hist og her og imorgen med også, mener jeg de sagde...
høh høh...
Her er der ingen udsigt til sne.... ;-)
Ja det er hel forkert, det passer på ingen måde sammen Der er da alligevel komme lidt kan man se
duddi. skriver: Uhh nej HADER lyn - bliver sådan for alvor bange
Jeg blir også bange, men det er først når at jeg kan tælle til at det ikke er særligt langt væk og hvis mine el-apparater går ud :O
duddi. skriver: Ja det er hel forkert, det passer på ingen måde sammen. Der er da alligevel komme lidt kan man se
Ja det er hel forkert, det passer på ingen måde sammen. Der er da alligevel komme lidt kan man se
Nøøj, og det lægger sig
Så er det på med tøjet og ud at kælke ..
Tror bare jeg vil ligge mig til at nyde solen så, hihiihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128