Hej piger :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Mutti2

Hej Piger :-) Ville lige kort stikke hovedet ind og høre hvordan det går jer :-) Her går det nogenlunde fremad. Vi trives mere og mere her i randers og danner stille og roligt et netværk omkring os. Min stress går lidt op og ned, men generelt bedre end førhen. Det bedste af det hele: Milla-Victoria trives bare fuldt ud. Hun falder mere og mere til i børnehaven, og man kan mærke på hende at hun bliver gladere og gladere, jo bedre jeg får det. Hun er simpelthen så skøn en lille pige :-) Det var kort herfra :-) Håber i alle nyder foråret ;-) Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

betski

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger :-) Ville lige kort stikke hovedet ind og høre hvordan det går jer :-) Her går det nogenlunde fremad. Vi trives mere og mere her i randers og danner stille og roligt et netværk omkring os. Min stress går lidt op og ned, men generelt bedre end førhen. Det bedste af det hele: Milla-Victoria trives bare fuldt ud. Hun falder mere og mere til i børnehaven, og man kan mærke på hende at hun bliver gladere og gladere, jo bedre jeg får det. Hun er simpelthen så skøn en lille pige :-) Det var kort herfra :-) Håber i alle nyder foråret ;-) Knus Pernille

Dejligt at høre fra dig Pernille og skønt at høre, at det går godt med jer. I har også fortjent noget ro og stabilitet

Anmeld

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Milla-Victoria's mor skriver:

Skøøønt med en update. Hvor lyder det bare til, at det går Jer rigtig godt. Det er dejligt! 

Glædeligt og solrigt forår til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.