Den sidste gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

olivia1009

Vores ønske har været at få 2 sunde og raske børn og det har vi fået Jeg er lige stoppet med at amme min søn på 6 mdr. Er ikke stoppet af lyst men han blev ikke mæt længere. En af de ting jeg havde glædet mig rigtig meget til ved at få en lille ny var lige præcis at have den der "amme-hyggestund"  igen. Og nu er det slut.

Det er bare en mærkelig fornemmelse i kroppen det der med "det var så sidste gang". Sidste gang med at være gravid og alle de ting der hører med og sidste gang med at amme osv.

Det er bare mærkeligt...

Kender i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mumto3

jamen halløjsa!!! man kan da sagtens amme selvom barnet får både grød og mos til at blive mæt af!

Jeg har ammet mine børn til de var over 1 år gamle, til sidst var det med mange dages mellemrum at jeg ammede. Der var ikke så meget mælk til sidst, men amning er jo også SÅ meget mere en bare mælk og mæthed. så jeg synes da du skal fortsætte med at amme dit barn...

Anmeld

3. maj 2011

Kaufie

Ikke helt endnu - men det nærmer sig....

Min datter bliver 5 mdr om et par dage - og jeg kan mærke, at jeg bliver nødt til at supplerer med mere og mere MME og så er vi ved at starte op med mos.... I aftes kunne jeg kun pumpe 60 ml ud - og hun snupper nemt 125 ml MME.... Så.....

Jeg vil kæmpe for at kunne amme bare en lille smule for hyggens skyld så længe hun gider - for jeg regner heller ikke med at skulle have flere børn. Vi har storebror på 3,5 år.

Og jeg ved jeg vil savne at amme - og savne at være gravid og føle de dejlige spark fra indersiden.... Endda tanken om aldrig at skulle føde igen er trist....(har haft nemme fødsler) 

til os...

Anmeld

3. maj 2011

Corn

Jeg ammer min dreng på 10 mdr endnu. Han får morgen, hvor vi ligger og vågner og hygger med det.

Og eftermiddag når han kommer hjem fra inst. så vi lige er helt tæt på hinanden... Dejligt.

Anmeld

3. maj 2011

Corn

Mumto3 skriver:

jamen halløjsa!!! man kan da sagtens amme selvom barnet får både grød og mos til at blive mæt af!

Jeg har ammet mine børn til de var over 1 år gamle, til sidst var det med mange dages mellemrum at jeg ammede. Der var ikke så meget mælk til sidst, men amning er jo også SÅ meget mere en bare mælk og mæthed. så jeg synes da du skal fortsætte med at amme dit barn...

Anmeld

3. maj 2011

olivia1009

Mumto3 skriver:

Det har du ret i

Anmeld

3. maj 2011

olivia1009

Kaufie skriver:

Ikke helt endnu - men det nærmer sig....

Min datter bliver 5 mdr om et par dage - og jeg kan mærke, at jeg bliver nødt til at supplerer med mere og mere MME og så er vi ved at starte op med mos.... I aftes kunne jeg kun pumpe 60 ml ud - og hun snupper nemt 125 ml MME.... Så.....

Jeg vil kæmpe for at kunne amme bare en lille smule for hyggens skyld så længe hun gider - for jeg regner heller ikke med at skulle have flere børn. Vi har storebror på 3,5 år.

Og jeg ved jeg vil savne at amme - og savne at være gravid og føle de dejlige spark fra indersiden.... Endda tanken om aldrig at skulle føde igen er trist....(har haft nemme fødsler) 

til os...

Jeg har måske givet for hurtigt op. Han blev så gal når der ikke kom noget mælk ud. Tror desværre det er for sent nu. Min krop har været hurtig til at stoppe produktionen syntes jeg..

Anmeld

3. maj 2011

olivia1009

Corn skriver:

Jeg ammer min dreng på 10 mdr endnu. Han får morgen, hvor vi ligger og vågner og hygger med det.

Og eftermiddag når han kommer hjem fra inst. så vi lige er helt tæt på hinanden... Dejligt.

Suk hvor dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.