Fantaserer jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Isabeau

Er det bare indbildning? Eller kan jeg mærke lidt "bobler" engang imellem, når jeg sidder stille om aftenen?

Jeg er i 9+6 (uge 10) idag og gravid 2. gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

de-wett

Isabeau skriver:

Er det bare indbildning? Eller kan jeg mærke lidt "bobler" engang imellem, når jeg sidder stille om aftenen?

det kan da godt tænkes du kan mærke lidt derinde nu har jeg selv kun været gravid 1 gang, men syntes også jeg kunne mærke meget tidlig og min jm sagde det kune godt lade sig gøre man kunne mærke lidt engang i mellem

Anmeld

3. maj 2011

Isabeau

de-wett skriver:

det kan da godt tænkes du kan mærke lidt derinde nu har jeg selv kun været gravid 1 gang, men syntes også jeg kunne mærke meget tidlig og min jm sagde det kune godt lade sig gøre man kunne mærke lidt engang i mellem

Anmeld

3. maj 2011

FruHolm <3

Isabeau skriver:

mærkede selv bobler tidligt i min graviditet, men der troede jeg det var fordi jeg var sulten men det fandt jeg ud af det ikk var i uge 16 hvor jeg mærkede spark uden på maven og kæresten mærkede spark i uge 17 min jordemoder sagde at jo tyndere maveskind man har jo tidlige kan man mærke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.