virker til hun bliver blee fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

lykkekevin

og mor her er stolt det var enlig lidt en trist startda hun havde. i weekenden havede hun mange smerter hun kom til læge vagten og hun har fået blee eksem..

når oki hun er ikke engang 2 år bliver hun først til august...

men skidt hun har i nogen mdr vist tegn til hun vist hvad det var og hver gang hun sagde hun skulle tisse tisset hun... så vi tog hendes ble af søndag middag og det går bare super hun havde 1 uhel søndag ellers på potten og igår var der slet ingen uheld..

hun har dog blee på om natten men er op og skifte hende et par gang mens hun sover da hun slår ud med det samme hun har tisset i bleen og vil ikke se hende med så mange smerter igen...

men når bare et lille glad og stolt indlæg fra mig

mvh stolt mor til to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

B&J

Ej hvor er det bare vidunderligt, men er det ikke en mulighed af købe sådan nogle stof bleer du kan bruge om natten har set en her inde sælge dem

Anmeld

3. maj 2011

lykkekevin

B&J skriver:

Ej hvor er det bare vidunderligt, men er det ikke en mulighed af købe sådan nogle stof bleer du kan bruge om natten har set en her inde sælge dem

det ved jeg ikke er det ikke nogen hvor hun vil tisse igennem med det samme

Anmeld

3. maj 2011

B&J

lykkekevin skriver:

det ved jeg ikke er det ikke nogen hvor hun vil tisse igennem med det samme

Nej ikke af hvad jeg har set for der kommer sådan noget stof uden over så de ikke kan tisse igennem

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Det er da flot. Har i prøvet at skifte blemærke til om natten. Det hjælper vist nogle gange på eksemen

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.