Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Det er vel et eller andet sted hans problem, er det ikke?
Det er vel et eller andet sted hans problem, er det ikke?
Hahaha Jo!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Kontrolfreaken er ved at overtage!!! Carsten og jeg skal holde fælle fødselsdag d. 14. maj, planen var til brunch og i mit hovede har jeg næsten fået alt arrangeret nu... Så igår aftes siger Carsten at vi da også kan holde det som lidt grill-agtigt.... altså i stedet for brunch griller vi pølser, bøffer m.v. holder det som picnic i haven, efterfølgende frugt og kage og så køber vi nogle kasser øl og sodavand... selvfølgelig kunne dette hvis vejret er til det... Jeg synes faktisk det lyder rigtig hyggeligt! Og rart hvis vi kunne være ude! Men kontrolfreaken i mig er lige ved at få stress!!!! Fordi der bliver ændret på planen.... og ja HALLO det er ikke som om det er i sidste øjeblik det bliver ændret! Fortæl mig lige at det nok skal gå og at vi sagtens kan gøre det på den måde! Har brug for lige at blive nusset lidt på hovedet!!!
Kontrolfreaken er ved at overtage!!!
Carsten og jeg skal holde fælle fødselsdag d. 14. maj, planen var til brunch og i mit hovede har jeg næsten fået alt arrangeret nu...
Så igår aftes siger Carsten at vi da også kan holde det som lidt grill-agtigt.... altså i stedet for brunch griller vi pølser, bøffer m.v. holder det som picnic i haven, efterfølgende frugt og kage og så køber vi nogle kasser øl og sodavand... selvfølgelig kunne dette hvis vejret er til det...
Jeg synes faktisk det lyder rigtig hyggeligt! Og rart hvis vi kunne være ude!
Men kontrolfreaken i mig er lige ved at få stress!!!! Fordi der bliver ændret på planen.... og ja HALLO det er ikke som om det er i sidste øjeblik det bliver ændret!
Fortæl mig lige at det nok skal gå og at vi sagtens kan gøre det på den måde! Har brug for lige at blive nusset lidt på hovedet!!!
jeg aer dig bliiiiidt i håret lige NU!!!
det klarer du sagtens.... en tur i Bilka og så er den fjong
Jeg tror også på du sagtens kan klare det, men kender godt den "sygdom" det hele skal planlægges til mindste detalje. Nyd at manden kan tage lidt over og være Grill Mester God fest
Ni-ko-li-ne skriver: jeg aer dig bliiiiidt i håret lige NU!!! det klarer du sagtens.... en tur i Bilka og så er den fjong
Det skal nok gå.... Det skal nok gå.... Det skal nok gå.... Det skal nok gå....
TbCp skriver: Det skal nok gå.... Det skal nok gå.... Det skal nok gå.... Det skal nok gå....
dyyyyyyybe vejrtrækninger...
skriv en liste
udfør tingene stille og roooooligt
Ni-ko-li-ne skriver: dyyyyyyybe vejrtrækninger... skriv en liste udfør tingene stille og roooooligt
Lister er godt
En quinde som dig kan hvad du vil Så sig lige til kontrolfreaken at du har ombesluttet dig og I rigtigt skal hygge ude i haven!
Nusse nusse
du lyder som mig, og hold da op Thomas kan blive så irriteret på mig når jeg ikke kan have planerne bliver ændret
Men det skal da nok gå, det har det (næsten) gjort for mig hver gang
Lilletrold skriver: Jeg tror også på du sagtens kan klare det, men kender godt den "sygdom" det hele skal planlægges til mindste detalje. Nyd at manden kan tage lidt over og være Grill Mester God fest
Jeg må prøve at nyde det
Og dejligt at se dig herinde igen
Kirle skriver: En quinde som dig kan hvad du vil Så sig lige til kontrolfreaken at du har ombesluttet dig og I rigtigt skal hygge ude i haven!
Jeg tror jeg dunker kontrolfreaken lidt oveni hovedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128