østradiol ved fryseforsøg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

baby84

Hej piger

Jeg skal prøve at optø fryseæg endnu engang her om 14 dage.

ja nu kommer der lige endnu et spørgsmål herfra

Hvad er fordelen ved østradiolbehandling og giver det en bedre slimhinde?

Min læge ville ikke give mig hormoner sidste gang, men da min slimhinde aldrig har været særlig god (7-8mm) er jeg lidt skeptisk. Tror i det kunne hjælpe mig med østradiol?

Min cyklus er ikke top stabil. sidst klar til ÆL-sprøjte på 21 dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Sunflower

baby84 skriver:

Hej piger

Min læge ville ikke give mig hormoner sidste gang, men da min slimhinde aldrig har været særlig god (7-8mm) er jeg lidt skeptisk. Tror i det kunne hjælpe mig med østradiol?

Jeg kan ikke hjælpe dig

Men ville da lige ønske dig lykke til det bliver spændende!! Glæder mig til at høre mere når de små ægbasser bliver vækket til live

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Hej piger

Jeg fik østradiol ved vores første fryseforsøg (som mislykkedes) - både som piller og plaster.. Jeg havde ikke den store effekt af det, da jeg simpelhen ikke optog det Derfor endte jeg med pergotime og gonal-f i vores andet fryseforsøg..

Held og lykke med det

Anmeld

3. maj 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Hej piger

Jeg har ikke prøvet det... Men ville ikke smutte uden at give dig en KÆMPE og ønske  med det hele...

Lene

Anmeld

3. maj 2011

baby84

Sunflower skriver:

Jeg kan ikke hjælpe dig

Men ville da lige ønske dig lykke til det bliver spændende!! Glæder mig til at høre mere når de små ægbasser bliver vækket til live

tusind tak åhh håber sådan at de bliver vagt til live denne gang..trænger til at blive ruger igen

Anmeld

3. maj 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Jeg har ikke prøvet det... Men ville ikke smutte uden at give dig en KÆMPE og ønske  med det hele...

Lene

tusind tak

Anmeld

3. maj 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Jeg fik østradiol ved vores første fryseforsøg (som mislykkedes) - både som piller og plaster.. Jeg havde ikke den store effekt af det, da jeg simpelhen ikke optog det Derfor endte jeg med pergotime og gonal-f i vores andet fryseforsøg..

Held og lykke med det

tak for dit svar. Jeg så din besked og gik så lidt fra, at presse på med  østradiol. Aftalte istedet med lægen at jeg skulle tage den økologiske version, hvor jeg kun får ovitrelle. Han mente det ville være lige så godt, selvom jeg får sen æl.. så det må jeg jo stole på

er du med den 21 på trods af pause ??

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

tak for dit svar. Jeg så din besked og gik så lidt fra, at presse på med  østradiol. Aftalte istedet med lægen at jeg skulle tage den økologiske version, hvor jeg kun får ovitrelle. Han mente det ville være lige så godt, selvom jeg får sen æl.. så det må jeg jo stole på

er du med den 21 på trods af pause ??

Det lyder som en god plan

Er helt sikkert klar d.21. Jeg glæder mig til at møde jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.