ChritinaP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. november 2008

Honningblomst

Må lige spørge dig....hvorfor udelukker du nogensinde at få børn med mere end den samme mand?? Mener bare der kan jo være mange grunde til man har to tre eller flere fædre til sine børn.

Jeg kan på ingen måde se et problem i det...så jeg udelukker ikke et par børn og fædre mere...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

Zuzet

Jeg kigger også lige med for jeg undrede mig over det samme, man er ikke altid herre over om man få flere fædre til sine børn

Far til min første ville have børn og fik mig overtalt, da jeg så kommer og fortæller jeg er gravid vil han have jeg skal have abort!! Skulle jeg så have valgt en abort for at blive sammen med ham eller skulle jeg have valgt kun at få det ene barn?

Far til nr 2, viste sig efter 3 års samliv at være psykopat og slog min ældste dreng, skulle jeg have været blevet sammen med ham? Og hvorfor skulle han være grund til jeg ikke skulle have flere børn?

Far til de 3 små er den samme, men pga jeg har levet sammen med en psykopat er min tiltro til mænd 100% væk og jeg vil derfor ikke være sammen med ham....(eller nogen anden for den sags skyld) men han er en super god far og vi har 3 skønne børn sammen.

Hilsen

Lotte

Anmeld

3. november 2008

Honningblomst

Zuzet skriver:

Jeg kigger også lige med for jeg undrede mig over det samme, man er ikke altid herre over om man få flere fædre til sine børn

Far til min første ville have børn og fik mig overtalt, da jeg så kommer og fortæller jeg er gravid vil han have jeg skal have abort!! Skulle jeg så have valgt en abort for at blive sammen med ham eller skulle jeg have valgt kun at få det ene barn?

Far til nr 2, viste sig efter 3 års samliv at være psykopat og slog min ældste dreng, skulle jeg have været blevet sammen med ham? Og hvorfor skulle han være grund til jeg ikke skulle have flere børn?

Far til de 3 små er den samme, men pga jeg har levet sammen med en psykopat er min tiltro til mænd 100% væk og jeg vil derfor ikke være sammen med ham....(eller nogen anden for den sags skyld) men han er en super god far og vi har 3 skønne børn sammen.

Hilsen

Lotte

Lige netop...og jeg synes du har valgt helt rigtigt....alt kan ikke planlægges eller være som i den lille lyserøde drøm, men måske det ikke er dårligere tvætimod, når tingene udvikler sig anderledes end forventet.

Jeg har som dig ingen intentioner om nogen sinde at bo sammen med en mand igen, men det skal da ikke afholde mig fra at få et par børn mere...så længe mine børn har samme mor...

Min første mand var bestemt heller ikke en jeg ønskede at blive gammel med, men derfor skulle min søn da ikke sfraffes og undvære søskende..

Knus..

Anmeld

3. november 2008

Kvindemin

Det er slet ikke ment negativt, så misforstå ikke 60.png
Det er bare sådan jeg har det.
Men du har helt ret, alt kan jo ske, og af forskellige grunde.

Her er historien : Da jeg gik i folkeskole, blev børn med skilte forældre eller det man kaldte halvsøskende set ned på. Og det havde/har jeg det rigtig skidt med. Og vil aldrig det skulle ske for mine børn.

Men vi lever jo også i en helt anden verden nu, hvor det mere eller mindre er heelt normalt og hvor de fleste faktis er skilt og lign.

Men det er jo også vigtigst at i har det godt med det.
Jeg har det bare bedst med at mine børn er hel søskende, det er mest rigtigt for mig 60.png

Knus

Anmeld

3. november 2008

monstar99

Nu ved jeg ikke helt hvordan det "normale" skillsmissebarn var i vores skole.
Men de få klassekammerater jeg havde der var skillsmissebørn blev ikke behandlet anderledes pga af det.
Jeg er selv skillsmisse barn, hvis man kan kalde det det når ens forælder aldrig har været gift, har hele og halv og dele og søskende og er vokset op i plejefam. og på børnehjem.
Synes da ikke det var noget der blev sendt ned på at jeg ikke boede hos hverken min far eller mor, men ved en anden fam.
Men synes da det var meget svært med det med weekender, hvor man blev smidt fra det ene til det andet sted hele tiden.

Men jeg blev nok mere set ned på pga de få gange min biologiske mor var med i skolen.
Hun var pinelig at have med, fattig og havde ikke styr på sit liv.

Anmeld

3. november 2008

Kvindemin

monstar99 skriver:

Nu ved jeg ikke helt hvordan det "normale" skillsmissebarn var i vores skole.
Men de få klassekammerater jeg havde der var skillsmissebørn blev ikke behandlet anderledes pga af det.
Jeg er selv skillsmisse barn, hvis man kan kalde det det når ens forælder aldrig har været gift, har hele og halv og dele og søskende og er vokset op i plejefam. og på børnehjem.
Synes da ikke det var noget der blev sendt ned på at jeg ikke boede hos hverken min far eller mor, men ved en anden fam.
Men synes da det var meget svært med det med weekender, hvor man blev smidt fra det ene til det andet sted hele tiden.

Men jeg blev nok mere set ned på pga de få gange min biologiske mor var med i skolen.
Hun var pinelig at have med, fattig og havde ikke styr på sit liv.

Jamen det er jo forskelligt far skole til skole.

Anmeld

3. november 2008

Mette+Mathias

Eva skriver:

Må lige spørge dig....hvorfor udelukker du nogensinde at få børn med mere end den samme mand?? Mener bare der kan jo være mange grunde til man har to tre eller flere fædre til sine børn.

Jeg kan på ingen måde se et problem i det...så jeg udelukker ikke et par børn og fædre mere...

Knus..

Det forstår jeg slet ingenting af, - det kan da være en million grunde til at søskende ikke er helsøskende, og hvad så?

Hvad nu hvis din mand blev kørt ihjel i en ulykke i morgen, måtte du så ikke få flere børn?

Hvad nu hvis i bliver skilt, og du ikke får flere børn fordi de skal være helsøskende, - hvordan vil forhindre din (eks)mand i at få flere?

Selvfølgelig drømmer alle nok om at ens børn skal være helsøskende og bo sammen med mor og far, men sådan er virkeligheden altså langt fra altid, - og de børn har det da godt alligevel, - også når de får flere søskende.

66.png)

Anmeld

3. november 2008

Miamaja

der er en masse gode grunde til at man ikke er sammen mere og synes det er helt klart bedre for bornene ikke at blive sammen hvis af den ene eller anden grund man ikke kan faa det til at fungere. selvom man tror man har fundet 'manden i sit liv' er intet sikkert. Man kan ikke vide hvad fremtiden bringer.

jeg er ligeglad med hvor hel og halve ens soskende er. for mig er det bedovende
Jeg vil dog helst ikke have born med flere maend end 2 stks for mere end det, vil jeg ikke kunne klare. dvs det jeg ikke vil kunne klare er, at have for mange eksmaend omkring mig. for naar man faar born med en mand saa vil han altid vare deres far og saledes altid vare en del af mit liv paa sidelinjen, og DET ville vare for meget for mig personligt.

Anmeld

3. november 2008

Christinahr

Mette+Mathias skriver:

Det forstår jeg slet ingenting af, - det kan da være en million grunde til at søskende ikke er helsøskende, og hvad så?

Hvad nu hvis din mand blev kørt ihjel i en ulykke i morgen, måtte du så ikke få flere børn?

Hvad nu hvis i bliver skilt, og du ikke får flere børn fordi de skal være helsøskende, - hvordan vil forhindre din (eks)mand i at få flere?

Selvfølgelig drømmer alle nok om at ens børn skal være helsøskende og bo sammen med mor og far, men sådan er virkeligheden altså langt fra altid, - og de børn har det da godt alligevel, - også når de får flere søskende.

66.png)

Så er det vel så man siger at man har en mening til man får en ny.

Jeg tror det er en af de her ting hvor man bare må sige at man har forskellige meninger.

Anmeld

3. november 2008

Kvindemin

Mette+Mathias skriver:

66.png)

Slap af. Ro på.
Selvf har de da godt, hvem siger de ikke skulle have det?

Og lad være at bland ens mand og ulykker ind i det. Det er langt fra det vi snakker om.

Vi kan ikke alle tænke som du.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.