Slag i tindingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.174 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Ina33

Min søn kom hjem fra børnehave i dag med en stor bule i tindingen.

Han har på en eller anden måde slået sig nede i børnehaven. Ingen har set det, og han kan ikke selv huske hvad der er sket...

De siger at de har holdt godt øje med ham, og der har ikke være noget at bemærke.

Da han kom hjem virkede han dog enormt træt, men jeg holdt ham vågen indtil han skulle til fodbold. Til fodbold gad han ikke rigtigt være med, det ligner ham slet ikke...

Nu er jeg faktisk blevet en smule bekymret...

Bulen er helt lyseblå, og det ser ud til at det er meget tæt på at der er gået hul. Der er ligesom en tynd rød streg i midten, som om der næsten er gået hul helt igennem.

Bør jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg ville nok smutte forbi lægevagten... det lyder som noget med risiko for hjernerystelse...

specielt hvis du synes at bulen er blevet større og mere blå allerede ville jeg reagere da det ofte er tegn på det stadig bløder indenunder...

håber måske der er nogen der allerede er mødre med børn der har slået sig der kan give et mere konkret svar men det er min mening udfra din forklaring og hvad jeg ved fra selv at have slået mig ofte både i børnetiden og voksentiden...

Anmeld

2. maj 2011

Ina33

Wampires skriver:

jeg ville nok smutte forbi lægevagten... det lyder som noget med risiko for hjernerystelse...

specielt hvis du synes at bulen er blevet større og mere blå allerede ville jeg reagere da det ofte er tegn på det stadig bløder indenunder...

håber måske der er nogen der allerede er mødre med børn der har slået sig der kan give et mere konkret svar men det er min mening udfra din forklaring og hvad jeg ved fra selv at have slået mig ofte både i børnetiden og voksentiden...

Bulen er ikke blevet større, men den er blevet mere blå.

Anmeld

2. maj 2011

Betteisen

Så længe han ikke er sløv, har kvalme, hovedpine eller kaster op tror jeg ikke du skal være bekymret. Jeg havde dog nok selv valgt at han skulle blive hjemme fra fodbold og holde sig i ro

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

Loppe skriver:

Min søn kom hjem fra børnehave i dag med en stor bule i tindingen.

Han har på en eller anden måde slået sig nede i børnehaven. Ingen har set det, og han kan ikke selv huske hvad der er sket...

De siger at de har holdt godt øje med ham, og der har ikke være noget at bemærke.

Da han kom hjem virkede han dog enormt træt, men jeg holdt ham vågen indtil han skulle til fodbold. Til fodbold gad han ikke rigtigt være med, det ligner ham slet ikke...

Nu er jeg faktisk blevet en smule bekymret...

Bulen er helt lyseblå, og det ser ud til at det er meget tæt på at der er gået hul. Der er ligesom en tynd rød streg i midten, som om der næsten er gået hul helt igennem.

Bør jeg være bekymret?

min søn fik et blåt øje som du beskriver i det yderste af øjen krogen. Det var bare en lille blodsamling (den føde streg) og så blåt rundt om. Og det blev vrre dagen efter og så blev det bedre lidt efter lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.