Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal til bryllup sidst på måneden hos min mor & hendes kæreste. Har lige fået taget et billede af ungerne hos fotografen, men kan man give det i gave ?
Min mor har ikke et billede af alle 3 børn så syntes det kunne være en fin gave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi skal til bryllup sidst på måneden hos min mor & hendes kæreste. Har lige fået taget et billede af ungerne hos fotografen, men kan man give det i gave ? Min mor har ikke et billede af alle 3 børn så syntes det kunne være en fin gave
Jeg ville blive glad hvis det var mig
MalleH skriver: Jeg ville blive glad hvis det var mig
Det tror jeg også hun bliver - hun har nemlig spurgt efter billeder af dem - til en ramme hun er ved at lave
Anonym skriver: Det tror jeg også hun bliver - hun har nemlig spurgt efter billeder af dem - til en ramme hun er ved at lave
Så er det vist heller ikke mere oplagt
MalleH skriver: Så er det vist heller ikke mere oplagt
lige præsic
sagtens men alt efter hvor stort billedet er og pris osv, ville jeg evt også give en gave ved siden af, når det er bryllup
Det kan man da helt sikkert
Jada, helt sikkert! hun vil da kun være lykkelig over at få sådan et dejligt billede af sine børnebørn.
Ja sagtens...
Maja84 skriver: sagtens men alt efter hvor stort billedet er og pris osv, ville jeg evt også give en gave ved siden af, når det er bryllup
STR hedder 18 x 24 ..... Vil også købe en fin ramme dertil...
Vi er desværre nød til at holde gave på et fornuftigt plan - selv om det er et bryllup
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128