Legetøjsnøgler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

JulieE

Begge mine har også syntes nøgler var vildt sjove. Da de blev lidt for glade for mine smuttede jeg simpelthen forbi en nøgle mand og spurgte om han ikke havde nogle nøgler med fejl på gamle nøgler eller lignende. Jeg fik nogle stykker , som jeg rensede grundigt og satte i en fin nøglering 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

spj

JustAnotherName skriver:

Nej, jeg kan heller ikke umiddelbart se dem på nettet når jeg googler   Sært for de er alså "bare" købt i Fætter BR. Og som sagt til små penge

Jeg må se om jeg kan finde dem i butikken. Det var lige det, at de var billige jeg godt kunne lide, har nemlig lige brugt 800 kr på tøj til hende i dag, så hun skal bare have en lille ting i morgen, når hun forhåbentligt har været sej ved lægen.

Anmeld

2. maj 2011

spj

JulieE skriver:

Begge mine har også syntes nøgler var vildt sjove. Da de blev lidt for glade for mine smuttede jeg simpelthen forbi en nøgle mand og spurgte om han ikke havde nogle nøgler med fejl på gamle nøgler eller lignende. Jeg fik nogle stykker , som jeg rensede grundigt og satte i en fin nøglering 

Det var egentligt også meget smart. Vi har faktisk en masse gamle nøgler, men synes måske ikke lige at det er det bedste at sutte på.

Anmeld

2. maj 2011

tinasmor

spj skriver:

De se fine ud. Godt at høre at din datter stadigvæk leger med dem. Min datter er nemlig 1 år, så havde tænkt om hun faktisk var ved at være for gammel til at det kunne være sjovt. Hun skal vaccineres i morgen, så tror det skal være hendes belønning

Jeg tror vi tog nøglerne fra selve den hvide ting da hun var lidt over 1 år da det var lidt tungt for hende, nøglerne er forlængst forsvundet i legetøjs vrimlen her hjemme Men den ting der siger noget synes hun stadigvæk er sjov når hun pludselig støder på den. For ët tidspunkt var det farverne (som maskinen sagde) Der var sjov, senere var det da hun selv lærte sangene og kunne synge med osv.

Held og lykke med vaccinen.

Anmeld

2. maj 2011

JulieE

spj skriver:

Det var egentligt også meget smart. Vi har faktisk en masse gamle nøgler, men synes måske ikke lige at det er det bedste at sutte på.

Nej de er ikke super smart at sutte på... Men jeg konkludere, at det var smartere de havde deres egne, som jeg havde gjort grundigt rene og gjorde løbende, end at de nuppede mine og puttede i munden 

Anmeld

2. maj 2011

spj

JulieE skriver:

Nej de er ikke super smart at sutte på... Men jeg konkludere, at det var smartere de havde deres egne, som jeg havde gjort grundigt rene og gjorde løbende, end at de nuppede mine og puttede i munden 

Ja, det har du selvfølgelig ret i. Man ved jo aldrig lige hvor ens egne nøgler har været.

Anmeld

2. maj 2011

spj

tinasmor skriver:

Jeg tror vi tog nøglerne fra selve den hvide ting da hun var lidt over 1 år da det var lidt tungt for hende, nøglerne er forlængst forsvundet i legetøjs vrimlen her hjemme Men den ting der siger noget synes hun stadigvæk er sjov når hun pludselig støder på den. For ët tidspunkt var det farverne (som maskinen sagde) Der var sjov, senere var det da hun selv lærte sangene og kunne synge med osv.

Held og lykke med vaccinen.

Tak

Anmeld

2. maj 2011

JulieE

spj skriver:

Ja, det har du selvfølgelig ret i. Man ved jo aldrig lige hvor ens egne nøgler har været.

Nej det er nemmerlig det  Jeg prøvede først med nogle plastik lege nøgler, men de var altså ikke så sjove som mors, men deres eget nøgle bundt med rigtige nøgler hittede 

Anmeld

2. maj 2011

spj

JulieE skriver:

Nej det er nemmerlig det  Jeg prøvede først med nogle plastik lege nøgler, men de var altså ikke så sjove som mors, men deres eget nøgle bundt med rigtige nøgler hittede 

Ja, de er jo ikke dumme de kære børn. De ved jo godt hvornår det ikke er rigtig ting. Jeg tænker nemlig også lidt om legetøjsnøgler vil hitte.

Anmeld

2. maj 2011

JulieE

spj skriver:

Ja, de er jo ikke dumme de kære børn. De ved jo godt hvornår det ikke er rigtig ting. Jeg tænker nemlig også lidt om legetøjsnøgler vil hitte.

Det er da klart et forsøg værd med legetøjsnøgler af plastik  Ellers må du samle nogle almindelige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.