Pipkukkeren - Nogen der ved noget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Bom

Jeg har fulgt med på side linien..  Og er jo blevet lidt nysgerrig nu, er der nogen der ved om hun er igang eller????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

K&S

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Jeg har fulgt med på side linien..  Og er jo blevet lidt nysgerrig nu, er der nogen der ved om hun er igang eller????

Ja, jeg tænkte faktisk også på hende tidligere

for at der sker noget nu, så hun får sin hjemmefødsel...!

Anmeld

2. maj 2011

Bom

K&S skriver:

Ja, jeg tænkte faktisk også på hende tidligere

for at der sker noget nu, så hun får sin hjemmefødsel...!

Hun var sidst online omkring midnat igår..

Krydser fingre for at hun er igang, glæder mig så meget til fødsels beretningen..  Må jo nyde andres hjemmefødsler, når jeg aldrig får min egen..

Anmeld

2. maj 2011

birthee

Jeg er sms-makker med hende, og jeg har ikke hørt noget fra hende endnu  - men håber da at der snart sker noget...

Anmeld

2. maj 2011

K&S

birthee skriver:

Jeg er sms-makker med hende, og jeg har ikke hørt noget fra hende endnu  - men håber da at der snart sker noget...

Anmeld

2. maj 2011

Bom

birthee skriver:

Du kunne vel ikke liste en sms afsted, bare for at høre hvordan hun har det?? tihi

Anmeld

2. maj 2011

birthee

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Du kunne vel ikke liste en sms afsted, bare for at høre hvordan hun har det?? tihi

Hvis jeg ikke har hørt noget fra hende imorgen tidlig, kan det da godt være jeg skriver til hende  er jo også selv lidt nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.