Gave til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

sabrina89

Jeg har brug for noget inspiration til en gave til min kæreste vi har snart års dag og vil gerne overraske ham med en gave. Da han ligger ude skal de være en ting jeg kan gemme i hans taske. Nogle der har nogle gode forslag til ham ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

ESV

Ligger ude?? hvad mener du

Anmeld

2. maj 2011

malliebooh

Følger lige med på denne. Har også snart årsdag og er også lost!

Anmeld

2. maj 2011

sabrina89

ESV skriver:

Ligger ude?? hvad mener du

Vi bor på sydfyn og han arbejder i  Århus ca. 13 timer i døgnet så det kan ikke betale sig at køre hjem. Så jeg har han desværre kun hjemme fredag lørdag og søndag

Anmeld

2. maj 2011

sabrina89

2. maj 2011

katti24

Hvad med bif billetter eller inviter ham ud og spise, så får i begge noget ud af det

Anmeld

2. maj 2011

sabrina89

katti24 skriver:

Hvad med bif billetter eller inviter ham ud og spise, så får i begge noget ud af det

Hvis jeg inviter ham ud ender det altid med at han betaler (han forlanger at betale) Har tænkt lidt på en smartbox til hotelophold nogle der har prøvet dem??

Anmeld

2. maj 2011

katti24

Du køber da bare sådan et gavekort i føtex på 2 billetter, 2 sodavand og 2 popcorn

Jeg har ikke selv prøvet en smartbox, men kender nogen der fik en. De er vel ok, men det der var givet for smartboxen var ikke det man fik, altså man fik ikke nok for pengene hvis du forstår, så kunne det bedre betale sig selv at booke noget.

En tur med oslo båden ku os være en god ide

Anmeld

2. maj 2011

sabrina89

katti24 skriver:

Du køber da bare sådan et gavekort i føtex på 2 billetter, 2 sodavand og 2 popcorn

Jeg har ikke selv prøvet en smartbox, men kender nogen der fik en. De er vel ok, men det der var givet for smartboxen var ikke det man fik, altså man fik ikke nok for pengene hvis du forstår, så kunne det bedre betale sig selv at booke noget.

En tur med oslo båden ku os være en god ide

Det var det jeg havde lidt på fornemmelsen (at man betaler for smartbox mærket og ikke for det samme for pengene) Oslo lyder som en god idé, det vil jeg lige undersøge nærmere tak for tippet

Anmeld

2. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ved ikke helt hvordan I ellers er med billeder osv men ved at hvis kæresten dengang havde måttet havde han haft et billede af mig med sig på job...

så en idé med et billede af dig i lækkert tøj med et sødt smil indrammet i en nøglering eller lign...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.