Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad slags tøj giver I jeres nyfødte baby på om dagen? Sparkedragter eller? Synes det er svært at finde ud af, hvad jeg skal købe.. har hørt at 2 delt tøj ikke er så rart for den lille baby...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad slags tøj giver I jeres nyfødte baby på om dagen? Sparkedragter eller? Synes det er svært at finde ud af, hvad jeg skal købe.. har hørt at 2 delt tøj ikke er så rart for den lille baby...
Vi har altid brugt 2 delt tøj - det er kun hans natdragter, der er heldragter
Da min søn var helt spæ brugte jeg faktisk kun hele dragter til ham. Det er lettest at håndtere de små i, og i starten er der jo ikke så meget dag- og nattøj, da de lige skal lære 'livet at kende' med dag og nat. Så hellere flere dragter end to-delt tøj, hvis du spørger mig
Lillesøster er lige på trapperne, og jeg har købt heldragte + body og bukser.
For ja 2-delt tøj, som i bukser og en bluse, synes jeg bare ikke fungerer den første lange stykke tid.
vi brugte bodyer med bukser ud over eller heldragter... det er ret irreterende hvis de små har bluser på, da de bliver trukket op på ryggen når man sidder med dem eller bærer på dem...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128