Hejsa
Jeg har 5 børn og de har 3 forskellige fædre
Jeg syntes da også det er svært men det er noget man lærer og det gør ens børn også, så jeg syntes faktisk ikke det er et problem og det er jo så min opgave blandt mange at sørge for mine børn ikke oplever det som noget dårligt.
Jeg prøver at vende det til noget positivt at de hver især oplever forskellige ting de så kan dele med de andre når de kommer hjem. De lærer at ikke alle oplever de samme ting her i livet men at det da bestemt har både fordele og ulemper.
Hvis det ene barn skal på en fed sommerferie med sin far mens jeg har de andre børn hjemme, ja så prøver jeg helt enkelt at opleve noget med de andre børn som de syntes er spændende....på den måde er der ingen af dem der bare sidder i et hjørne og keder sig og på den måde ingenting har at fortælle den anden når denne kommer hjem fra ferie.
Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg prøver altså at opveje det de hver især oplever med deres fædre så alle oplever at skulle lave noget spændende og hvis en af ungerne oplever meget med sin far mens en anden ingensteder kommer med sin far....så taler med med farmand og spørger om der er mulighed for de kan lave noget sammen og hvis svaret er nej så laver jeg da bare selv noget alene med dette barn.
Jeg er også fortaler for at man både oplever noget som samlet flok men i høj grad prøver jeg også at lave noget sammen med mine børn på enmandshånd og feks 2 og 2 (både opdelt i alder og på tværs af denne)
Så ja jeg føler ihvertfal jeg gør hvad jeg kan og ville da blive ked af hvis mine børn som voksne ville føle af dette havde været et problem i deres barndom, for jeg oplever det ihvertfal ikke som et problem

Gav det mening?
Hilsen
Lotte, med 5 skønne børn
Anmeld