Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja.. Det starter med oppustethed, milde "smerter" i underlivet, smerter i ryg og for første gang nogensinde, en 3 dage forsinket mens trods p-piller. Jeg begyndte så at bløde på 3. dagen efter at min mens oprindeligt skulle være startet. Skulle bløde tirsdag og begyndte fredag. Jeg tager en test fredag; negativ. Jeg stopper med at bløde lørdag ikke normalt herfra. og nu har jeg lige været på toilet og da jeg tørrede mig var der en lille antydning af noget lyserødt.. hvad sker der lige???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ikke nogen hjælp?
Ja det tænker jeg også at det har været, men hvorfor kommer der så en minimal smule blod nu? 2 dage efter?
Mikkelmusen skriver: Måske er din krop bare forvirret. Måske har det været en graviditet der gik til meget tidligt, det er ikke til at sige. Men spørg da en læge hvis du fortsætter med at have det sådan, med pletblødning osv.
Måske er din krop bare forvirret. Måske har det været en graviditet der gik til meget tidligt, det er ikke til at sige. Men spørg da en læge hvis du fortsætter med at have det sådan, med pletblødning osv.
Ja, det har jeg også overvejet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128