Skal jeg panikke eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Stéphanie

Hvordan skal jeg lige forholde mig? 

Sagen er den at jeg pludselig har fået en led kvalme og en træls hovedpine  

Ikke sådan noget med at der har været lidt forvarsel til det eller noget, det kom bare lige pludselig, ud af den blå luft. 

Har fået at vide at jeg skal holde lidt øje med symptomer på svangerskabsforgifting så ved ikke lige om jeg skal "panikke" lidt og ringe til FG eller om jeg skal tage som noget andet sygdom hvis man kan sige det sådan.

Nogen der kan hjælpe lidt?

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Stéphanie

Er der slet ikke nogen????

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Hvis du selv er usikker på, hvad det er, så ville jeg bestemt ringe i din situation. Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Hvordan skal jeg lige forholde mig? 

Sagen er den at jeg pludselig har fået en led kvalme og en træls hovedpine  

Ikke sådan noget med at der har været lidt forvarsel til det eller noget, det kom bare lige pludselig, ud af den blå luft. 

Har fået at vide at jeg skal holde lidt øje med symptomer på svangerskabsforgifting så ved ikke lige om jeg skal "panikke" lidt og ringe til FG eller om jeg skal tage som noget andet sygdom hvis man kan sige det sådan.

Nogen der kan hjælpe lidt?

fra Stéphanie

Hvis du er utryg, synes jeg, at du skal ringe.. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..

God bedring..

Anmeld

2. maj 2011

Tulle28

Jeg synes du skal ringe til FG for en sikkerhedsskyld. Tænk hvis vi herinde sagde, neeeeej tag du det bare roligt, og så var der noget galt?!

Håber alt er OK med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.