gravid symptom...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal have mensen på fredag/lørdag ca. Har fået sådan tykt udflod, hvidt og det kan "strække" sig langt, hvis jeg f.eks. har det på tommelfingern og midterste finger, kan jeg næsten strække dem helt fra hver andre, og det henger efter. Unskyld lidt for meget detaljer

Kan det være et tegn på graviditet? Tror ikke det kan være ægløsning, fordi jeg skal jo have mensen snart, og tror jeg har æl ca. 10 dage før mens.

>:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

AndreasMor84

Synes nu altså det lyder som ÆL udflåd.. Sådanne udflåd havde jeg ikke da jeg fandt ud af at jeg var gravid..

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

hm tja. Men har aldrig været sådan der før

Anmeld

2. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg skal have mensen på fredag/lørdag ca. Har fået sådan tykt udflod, hvidt og det kan "strække" sig langt, hvis jeg f.eks. har det på tommelfingern og midterste finger, kan jeg næsten strække dem helt fra hver andre, og det henger efter. Unskyld lidt for meget detaljer

Kan det være et tegn på graviditet? Tror ikke det kan være ægløsning, fordi jeg skal jo have mensen snart, og tror jeg har æl ca. 10 dage før mens.

>:<

sådan var min udflåd op til mens de gange jeg har været gravid.. og det kan godt minde lidt om udflåd ved ægløsning.. men tror desværre kun en test kan give dig svaret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.