Mettemus skriver:
Nårh, tænkte lige at der måske allerede var en lille ny på vej - det kunne da være både vildt og dejligt. Altså jeg skal være færdig med min uddannelse - har nemlig ikke mere SU end til lige nøjagtig de tre semestre jeg mangler. Derefter er der nogle forskellige faktorer der spiller ind - er det til at få job, skal jeg have pædagogikum eller ej osv. Men umiddelbart vil jeg også gerne have de to første tæt på hinanden, så måske passer de lidt over to år der går til jeg har skrevet speciale (det skulle være ret nemt, har hørt at den slags stort set laver sig selv
) rigtig fint. Jeg ved det godt nok ikke... lige nu har jeg også svært ved at forestille mig at have energi og tid til to + at jeg gerne vil nyde Laurits som enebarn et godt stykke tid.
Hvordan tænker du at det passer for jer?
Uh et er lige det jeg tænker også. Johannes skal da nydes! Og hvad hvis nu nr. 2 bare slet ikke er lige så dejlig, fordi Johannes jo er den bedste baby der findes, og det kan man jo ikke sige når der er en nr. 2. Ih altså
Måske han bare skal være enebarn?? Nu man var så heldig første gang...
Jeg vil også gerne nyde Marin når Johannes begynder at tillade det lidt mere OG så vil jeg gerne have flere i vores omgangskreds med på babyvognen inden vi blir dem der ALTID inviterer til børnefødselsdage og ALTID flytetr ind når vi kommer - som de eneste...
Måske sådan noget bare ikke skal planlægges.... 
Anmeld