Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke hvis I ellers betaler kirkeskat. Eller bare at den ene af jer gør
Netop hvis i betaler den alm. kirkeskat så bestil i bare tid
Anonym skriver: Som overskriften siger koster det penge at blive viet i kirken ?? har søgt og søgt på det men kan ikke finde svaret min kæreste siger at det koster , men jeg mener ikke det gør
Som overskriften siger koster det penge at blive viet i kirken ?? har søgt og søgt på det men kan ikke finde svaret min kæreste siger at det koster , men jeg mener ikke det gør
Det kan koste at få den pyntet på en bestemt måde, men selve vielsen og den normale pyntning koster ikke spor, hvis I som sagt er medlem af folkekirken eller bare den ene af jer er.Så er hele seremonien med organist, præst og alt til faget hørende, en del af det man betaler kirkeskatten til, og dermed kvit og frit.KærligstSussie
det koster ikke noget en af jer, skal bare betale kirkeskat, for at kunne blive viet i en folkekirke
Jeg mener, at det koster et mindre beløb, hvis man vælger en dag, som ikke er en lørdag (også selvom man betaler kirkeskat)..
Og ja, man skal selv betale for oppyntning af kirken lagt de fleste steder..
Lisbeth
Vi skulle altså betale for pyntningen af kirken.. Så det må være forskelligt fra sogn til sogn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128