suuk ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Moar2011

suuk jeg savner min kæreste , vi har kun været hjemme i 3dage som familie, ellers har vi være på hospitalet .. nu har han taget på øvelse i 14 hele dage - kan slet ikke samle mig, brød helt sammen da han kørte i morges :s .. bare tanken om alt det han ikk oplever med storm ..   mangler ham bare så meget til alt det nye, nogen kys og kram om på de hårde nætter og bare det at have ham tæt på .. er trist

sorry mit brokke indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Maja_4000

Jeg brød sammen da min kæreste gik hjem kl. 22 mens vi lå på barselsgangen - Så jeg kan sagtens forstå dig ! 14 DAGE !! Jeg synes én nat var slemt :b

Håber du klarer den (;

Anmeld

2. maj 2011

twinboys

Babyklar skriver:

suuk jeg savner min kæreste , vi har kun været hjemme i 3dage som familie, ellers har vi være på hospitalet .. nu har han taget på øvelse i 14 hele dage - kan slet ikke samle mig, brød helt sammen da han kørte i morges :s .. bare tanken om alt det han ikk oplever med storm ..   mangler ham bare så meget til alt det nye, nogen kys og kram om på de hårde nætter og bare det at have ham tæt på .. er trist

sorry mit brokke indlæg..

Åhhh hvor jeg føler med dig... men 14 dage kan føles lang tid, men inden du ser dig om er de 14 dage gået...

Majbritt

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth85

Tænk på, at han kommer hjem til dig igen Nyd at du kan få lov til at savne ham, og mærke at du holder af ham

At savne er fantastisk - for det viser bare endnu mere, at man holder af hinanden.

Anmeld

2. maj 2011

Stiner

Det kan jeg sørme godt forstå! Og efter et ophold på Neonatal, der har man da brug for at være sammen!

Håber du har nogle, som kan hjælpe dig lidt og som du kan blive trøstet lidt af.

Anmeld

2. maj 2011

lhn89

2. maj 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Jeg brød sammen da min kæreste gik hjem kl. 22 mens vi lå på barselsgangen - Så jeg kan sagtens forstå dig ! 14 DAGE !! Jeg synes én nat var slemt :b

Håber du klarer den (;

sådan var den sidste uge på mor barn stuen da kæresten kørte hjem .. der havde jeg det nemt nok ved det ,.. men kan slet ikk se hvordan jeg klare 14dage kæresten gik glip af hans første bad, hans første hjemkomst, og nu hans første barnevogns tur ..

Anmeld

2. maj 2011

Moar2011

twinboys skriver:

Åhhh hvor jeg føler med dig... men 14 dage kan føles lang tid, men inden du ser dig om er de 14 dage gået...

Majbritt

ja, du har ret, og så går der ikke langtid så tager han lige 14dage mere.. kan bare mærke negativen i kroppen det er ikke rart..

Anmeld

2. maj 2011

Moar2011

Lisbeth85 skriver:

Tænk på, at han kommer hjem til dig igen Nyd at du kan få lov til at savne ham, og mærke at du holder af ham

At savne er fantastisk - for det viser bare endnu mere, at man holder af hinanden.

plejer at tag det nemt når det er,  men vi blev lige forældre den 16-04 og der havde vi kun påsken sammen, så sku han 1uge på job og nu 14dage ude ..

Anmeld

2. maj 2011

Moar2011

Stiner skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå! Og efter et ophold på Neonatal, der har man da brug for at være sammen!

Håber du har nogle, som kan hjælpe dig lidt og som du kan blive trøstet lidt af.

Ja, ælige præcis.. vi kom lige hjem i fredags .. ellers har vi sovet hver for sig hele forige uge også .. og nu de 14dage her ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.