Update på Skal/skal ikke?? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

.....

Var jo lidt i tvivl om jeg skulle gå ned til min ønske elev plads, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret i elev pladsen, så jeg ikke gik i glemmebogen, eller om jeg skulle vente på at de kontaktede mig.

Det endte med at jeg gik derned idag, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret, og han blevet meget glad for at jeg kom, for han ville ellers have ringet til mig, for at få mig til samtale

Så næste uge skal jeg til  job samtale som elev  Jaaaa! Er så glad, og håber at det kommer til at gå godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Nessie

Mut skriver:

Var jo lidt i tvivl om jeg skulle gå ned til min ønske elev plads, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret i elev pladsen, så jeg ikke gik i glemmebogen, eller om jeg skulle vente på at de kontaktede mig.

Det endte med at jeg gik derned idag, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret, og han blevet meget glad for at jeg kom, for han ville ellers have ringet til mig, for at få mig til samtale

Så næste uge skal jeg til  job samtale som elev  Jaaaa! Er så glad, og håber at det kommer til at gå godt!

Tillykke med det

for at det går rigtig godt

Anmeld

2. maj 2011

.....

Nessie skriver:

Tillykke med det

for at det går rigtig godt

Mange tak , uha håber at jeg får det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.