Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var jo lidt i tvivl om jeg skulle gå ned til min ønske elev plads, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret i elev pladsen, så jeg ikke gik i glemmebogen, eller om jeg skulle vente på at de kontaktede mig.Det endte med at jeg gik derned idag, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret, og han blevet meget glad for at jeg kom, for han ville ellers have ringet til mig, for at få mig til samtale Så næste uge skal jeg til job samtale som elev Jaaaa! Er så glad, og håber at det kommer til at gå godt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mut skriver: Var jo lidt i tvivl om jeg skulle gå ned til min ønske elev plads, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret i elev pladsen, så jeg ikke gik i glemmebogen, eller om jeg skulle vente på at de kontaktede mig.Det endte med at jeg gik derned idag, for at sige at jeg stadigvæk var interesseret, og han blevet meget glad for at jeg kom, for han ville ellers have ringet til mig, for at få mig til samtale Så næste uge skal jeg til job samtale som elev Jaaaa! Er så glad, og håber at det kommer til at gå godt!
Tillykke med det
for at det går rigtig godt
Nessie skriver: Tillykke med det for at det går rigtig godt
Mange tak , uha håber at jeg får det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128