Bilstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået en bilstol af en veninde, det er en kiddy protect tror jeg den hedder, den har 3-punktsele. så tænkte jeg om der er lovligt at bruge  3-punktsele eller om man i dag skal bruge 5-punktsele ? kan kan læse i manual bogen at dens godkendelse er ECE44-o4

Min veninde viste ikki hvor gammel den er ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

ingen der ved??

Anmeld

2. maj 2011

AndreasMor84

De fleste stole monteres i 3 punktssele, også i dag..

Anmeld

2. maj 2011

anmaj

Anonym skriver:

Jeg har fået en bilstol af en veninde, det er en kiddy protect tror jeg den hedder, den har 3-punktsele. så tænkte jeg om der er lovligt at bruge  3-punktsele eller om man i dag skal bruge 5-punktsele ? kan kan læse i manual bogen at dens godkendelse er ECE44-o4

jamen den er lovlig hvis den er ECE 44-04 eller 44-03 godkendt...

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

De fleste stole monteres i 3 punktssele, også i dag..

det som jeg mener er at selve stolen har 3-punktsele at spænde barnet med.... ved du om der er lovligt eller om stolen måske er for gammel, fordi så vil jeg ikki bruge den

Ved godt at man spænder selve stolen med 3-punktsele

Anmeld

4. maj 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

det som jeg mener er at selve stolen har 3-punktsele at spænde barnet med.... ved du om der er lovligt eller om stolen måske er for gammel, fordi så vil jeg ikki bruge den

Ved godt at man spænder selve stolen med 3-punktsele

Ja hvis du mener om selve monteringen er godkendt, så ja..

Anmeld

4. maj 2011

Anirak

Når barnet spændes fast med en 3-punktsele, så vil jeg umiddelbart mene, at stolen er ret gammel, og så ville jeg ikke selv have lyst til at bruge den.

Anmeld

4. maj 2011

Lenats31

Anonym skriver:

Hvad er barnets alder og størrelse?

Lena

Anmeld

4. maj 2011

Lenats31

hvis den har ECE R 44/04 godkendelsen. Så er den god nok. Så er det en babystol 0-13 kg. 3-punktssele i disse stole er lovlig.

Lena

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Lenats31 skriver:

hvis den har ECE R 44/04 godkendelsen. Så er den god nok. Så er det en babystol 0-13 kg. 3-punktssele i disse stole er lovlig.

Lena

hej

Tak for svaret  så tror jeg godt jeg kan bruge den, for den har den godkendelse det er en stol 0-13 kg

Var bare i tvivl om det var lovligt med 3 punktssele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.