Svar på moderkagebiopsi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Melbek

DA jeg var til nf-scanning d. 18 april, fik jeg en risiko på 1:29 Dagen efter skulle jeg have lavet en moderkage biopsi, men dette var ikke muligt, da baby lå ovenpå moderkagen, så de ikke kunne stikke med nålen, uden at ramme baby...

Fik så en tid til i torsdags, til nyt forsøg. Jeg havde forberedt mig på, at de ikke kunne tage prøven, eller også kunne de og så var svaret negativt... Har virkelig ikke set lys for enden...

Men denne gang lykkes det!! -laaaaang weekend og specielt mandag!!

Fik så endelig svaret og Baby er rask

JUBII!!! Nu tør jeg endelig glæde mig over graviditeten igen og glæder mig til at komme igang med min brudekjole - med plads til den store mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

twinny

ihhh hvor er det bare skønt... at bebs har det godt inde i mavsen....

stort tillykke med det....

Men øv øv for alt det du skulle igennem...  Men dejligt det var det bedste svar nogensinde...

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

Dejligt med et godt resultat

Anmeld

2. maj 2011

Valle81

Melbek skriver:

DA jeg var til nf-scanning d. 18 april, fik jeg en risiko på 1:29 Dagen efter skulle jeg have lavet en moderkage biopsi, men dette var ikke muligt, da baby lå ovenpå moderkagen, så de ikke kunne stikke med nålen, uden at ramme baby...

Fik så en tid til i torsdags, til nyt forsøg. Jeg havde forberedt mig på, at de ikke kunne tage prøven, eller også kunne de og så var svaret negativt... Har virkelig ikke set lys for enden...

Men denne gang lykkes det!! -laaaaang weekend og specielt mandag!!

Fik så endelig svaret og Baby er rask

JUBII!!! Nu tør jeg endelig glæde mig over graviditeten igen og glæder mig til at komme igang med min brudekjole - med plads til den store mave

Åhh hvor skønt at høre:0)

Tillykke md den raske baby i maven:0)

Anmeld

2. maj 2011

Melbek

Tak skal i have Jeg er også bare så lykkelig lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.