? ang. barsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Chris86

Tja har nu fået papirer fra arbejdet ang.min barsel.. nu er spørgsmålet så, hvor meget har jeg egentlig?
Faren har holdt hans 14 dage, men har hørt noget om at der er kommet to uger ekstra på? så hvor mange ugers barsel har man nu ved hk? :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

norenberg

har selv lige fået lille og har selv 14 uger barsel plus 32 ugers forældre orlov og faderen har kun de 14 dage som de altid har haft

Anmeld

2. maj 2011

Chris86

og du er i hk? Så det jeg har hørt med de ekstra to uger er ikke korrekt?

Anmeld

3. maj 2011

Chris86

ik flere kloge hoveder???

Anmeld

3. maj 2011

AndreasMor84

Faderen har kun de 14 dage I snakker om, og så kan I vælge at dele de 32 ugers forældreorlov.. de er jo som sådan ikke myntet KUN til moderen.. har ik hørt noget om 2 uger ekstra til faderen..

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

jeg er i HK og der er samme barselsregler som der er for alle.. 

men min kæreste kunne vælge at han ville have nogle uger ud af de 32 som jeg har valgt at tage, men han får kun 14 dage efter fødslen som barselsoverlov med løn. så kan han selvfølgelig vælge ferie men det er fra egen lomme pengene kommer.. feriepenge eller feriefridage og lign. 

jeg gik på barsel i midt december og min barsel slutter slut november, der har jeg så valgt at holde ferie så jeg skal først genoptage arbejdet start januar... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.