puha det var så sidste gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Mathilde

A. skriver:

tak og dejligt at se dig her igen går det godt med jer?

Tak Det går godt. Celina trives og der er vist generelt ikke noget at klage over... Jeg har fået en ferie til Tyrkiet i mors dags gave, så jeg glæder mig til vi skal afsted og er spændt på, hvad Celina siger til at flyve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Melbek

A. skriver:

puha har i fået svar..jeg har været afsted 3 gang fordi de ikke kun tage prøven før

Her lykkes det også først i anden omgang.. Fik en risiko på 1:29, men alt var som det skulle være

Håber du kan få tiden til at gå, indtil du får svaret. De sidste timer op til, er klart de længeste!!

for at alt er godt!!

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Endelig! Du har godt nok også være uheldig Glæder mig til at høre resultatet, som SELVFØLGELIG er godt

Anmeld

3. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

A. skriver:

jeg skulle lave moderkagebiopsi for den lykkedes idag.. det var bare dejligt at jeg ikke skal afsted igen og igen nu skal jeg bare vente til torsdag så får vi svar

Hvor godt. Håber det bedste 

Anmeld

3. maj 2011

A.

Mathilde skriver:

Tak Det går godt. Celina trives og der er vist generelt ikke noget at klage over... Jeg har fået en ferie til Tyrkiet i mors dags gave, så jeg glæder mig til vi skal afsted og er spændt på, hvad Celina siger til at flyve!

ej snyyyyyyyyyyyyd sikke fint gave dejligt at høre at det går som det skal

Anmeld

3. maj 2011

Mathilde

A. skriver:

ej snyyyyyyyyyyyyd sikke fint gave dejligt at høre at det går som det skal

Ja super fin gave! Håber alt også er vel hos dig?

Anmeld

3. maj 2011

A.

Melbek skriver:

Her lykkes det også først i anden omgang.. Fik en risiko på 1:29, men alt var som det skulle være

Håber du kan få tiden til at gå, indtil du får svaret. De sidste timer op til, er klart de længeste!!

for at alt er godt!!

hvor dejligt at høre at selvom i fik så dårlige tal var alt ok..skulle i også selv ringe efter svar??

Anmeld

3. maj 2011

A.

Mathilde skriver:

Ja super fin gave! Håber alt også er vel hos dig?

jo tak ud over at vi venter på svar om den lille er rask eller ej

Anmeld

26. maj 2011

Nemesis

hvad blev svaret så???  Synes jeg har kigget og kigget efter en update så nu må jeg da lige skrive her.

Håber jo at alt er som det skal være.

:-) Sisse

Anmeld

26. maj 2011

A.

ladydan1 skriver:

hvad blev svaret så???  Synes jeg har kigget og kigget efter en update så nu må jeg da lige skrive her.

Håber jo at alt er som det skal være.

:-) Sisse

hej jeg har lavet en opd vi venter en helt rask dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.