Jer der har været alene og mødte en ny...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Aves.

(og nu bliver det her sikkert flyttet, men kunne ikke finde ud af om det hørte under enlige eller parforhold.. )

Kunne godt tænke mig at høre jer der har været alene, hvor længe I var det før i mødte en som blev en del af børnenes liv også...altså som kæreste...?

Jeg har jo været alene i 4½ år og har da datet men aldrig præsenteret eller involveret mine unger for nogen...og de spørger heller ikke om jeg skal have en kæreste, tror virkelig deres oplevelser fra mig og min x gør at de ville blive skrækslagne hvis jeg fandt en, fordi de forbinder det med noget skidt..

Men hvor længe var I alene eller hvor længe har I været alene..?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

smølfine

Jeg var kun alene i et halvt år ca, da jeg mødte min nuværende kæreste. Han blev meget hurtigt introduceret til børnene (nogle vil mene for hurtigt), og her små to år efter er vi stadig sammen og venter vores første fælles barn. Mine børn, der var 5½ og 4 den gang, tog rigtig godt imod han og har stort set fra dag et af, accepteret ham i deres liv og det samme med deres fars kæreste, som kom ind i deres liv på stort set samme tidspunkt. Så her er det gået nemt, men vi har heller ikke haft et alt for grimt brud, selvom vi i lang tid ikke så godt tålte synet af hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.