Jeg er her endnu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Sees

Hejsa piger.

Nu er der et par stykker der har skrevet og spurgt om jeg er gået under jorden, eller hvad der er sket, siden jeg ikke har været så skide aktiv på det sidste .. Jeg kan så fortælle at jeg hverken er gået under jorden eller har forladt jer eller noget. Jeg er her stadig, og jeg vil da også gerne lige give en update på hvad der sker i mit og Emils liv - Hvilket også er grunden til den mindre aktivitet fra min side

Skal vi ikke starte med det negative, og så lade det positive veje det hele op, bagefter?

Jeg har fået konstateret kræft. Hudkræft OG modermærkekræft, og det tager selvfølgelig meget af min tid, og min bekymring.
Jeg er blevet lovet at det ikke kommer derud hvor jeg skal i kemo og alt det der voldsomme noget, men at jeg nok stadig vil være mærket af behandlinger, og at det jeg nok vil være ret så energi forladt, i en periode.
Min familie er rigtig søde og støttende - Det er klart dem der holder mig oppe på det her.
Jeg ved godt det ikke er SÅ galt, men kræft en jo en sygdom man skal tage dybt alvorligt, selv om det ikke er så slemt igen.
Jeg må da indrømme at jeg både tænkte på død og ødelæggelse, da jeg fik min "dom", men så slemt er det dog ikke, og jeg smiler stadig og er glad
Derudover døde min farmor i mandags, så det har selvfølgelig også taget sin tid og en del kræfter. Min gudfar ligger også for døden, så der er rigeligt at se til, for tiden, for lille Frk. Mette her. Men vi holder hovedet højt, og tager en dag af gangen!

Det positive:
Jeg har skrevet på 5 opgaver, over de sidste 10 uger - Opgaver jeg gerne skulle bestå, for at fortsætte min uddannelse. Og ved I hvad??! Jeg sluttede sørme med et snit på 10,4 .. VILDT IKKE?
Jeg er glad og stolt og UTROLIG lettet. Det er helt vildt!!!!
Derudover render jeg i studiet hver anden dag, da jeg er ved at indspille en CD til min mor. Eller altså, sådan STARTEDE projektet, men nu er jeg blevet flyttet til et større studie med mere profsionelle folk, der har nogle planer med mig - Mere kan jeg desværre ikke afslører, men jeg lover at I bliver nogen af de første der får en bid af kagen, når projeket er ved at være ved sin ende
Emil har det skønt skønt skønt skønt - Han trives og er glad.
Ja altså, han prøver jo mine grænser af, også så det basker, men det tager vi som en oplevelse.
Han bliver 2 år, her den 26. maj - Og endnu engang må jeg erkende at tiden render fra mig .. Hvor blev min lille bitte baby af, der konstant havde brug for sin mor?

Jeg håber I alle har det godt derude, og at I nyder det dejlige forårsvejr.

STORT Mette, som i bund og grund er en glad lille pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mutti2B

Godt at høre at du holder humøret oppe trods alt det dårligdom. Jeg er ked af at høre at du har mistet :-( og nu selv står og kæmper mod en skræmmende sygdom. Ordet kræft slår jo luften ud af os alle :-(. Med hensyn til diagnosen må jeg spørge hvordan de også opdagede modermærkekræften? For jeg fik jo selv konstateret hudkræft for lidt over 14 dage men jeg stadig ikke hørt fra hospitalet :-(. Og kæmpe stort tillykke med dit flotte snit :-). Kan det ikke passe at du var på strøgtur med emil i Silkeborg onsdagen før påsken? Tror nemlig jeg så dig ;-)

Anmeld

2. maj 2011

Sees

Mutti2B skriver:

Godt at høre at du holder humøret oppe trods alt det dårligdom. Jeg er ked af at høre at du har mistet :-( og nu selv står og kæmper mod en skræmmende sygdom. Ordet kræft slår jo luften ud af os alle :-(. Med hensyn til diagnosen må jeg spørge hvordan de også opdagede modermærkekræften? For jeg fik jo selv konstateret hudkræft for lidt over 14 dage men jeg stadig ikke hørt fra hospitalet :-(. Og kæmpe stort tillykke med dit flotte snit :-). Kan det ikke passe at du var på strøgtur med emil i Silkeborg onsdagen før påsken? Tror nemlig jeg så dig ;-)

Jeg fik tjekket min hud og mine modermærker igennem, og så fandt de nogle der synes så mistænklige ud, og de blev tjekket, og fik det derefter konstateret.

Ja, det var jeg faktisk - Havde lige sådan en off-day, så det var grimt tøj og næsten ingen makeup .. Sjovt at du lige kunne kende mig

Det gør mig ondt at du også skal kæmpe med den trælse sygdom. Har du prøvet at ringe til hospitalet og rykke dem?

Anmeld

2. maj 2011

Mutti2B

Sees. skriver:

Jeg fik tjekket min hud og mine modermærker igennem, og så fandt de nogle der synes så mistænklige ud, og de blev tjekket, og fik det derefter konstateret.

Ja, det var jeg faktisk - Havde lige sådan en off-day, så det var grimt tøj og næsten ingen makeup .. Sjovt at du lige kunne kende mig

Det gør mig ondt at du også skal kæmpe med den trælse sygdom. Har du prøvet at ringe til hospitalet og rykke dem?

Ha ha, ja, der troede du lige at du var undercover ;-). Ej jeg synes da at du så ligeså godt ud som på dit profilbillede :-). Jeg har masser af modermærket og fregner, men der hvor det er konstateret er på næsen. Så jeg tror da ikke at de også vil undersøge hele kroppen..? Jeg tror også hellere at jeg må få ringet til dem for ventetiden er da ulidelig :-(

Anmeld

2. maj 2011

eElak

Godt at du tager det så positivt.. :-)

og SEJT med den Cd der.. glæder mig til at høre

Anmeld

2. maj 2011

Sees

Mutti2B skriver:

Ha ha, ja, der troede du lige at du var undercover ;-). Ej jeg synes da at du så ligeså godt ud som på dit profilbillede :-). Jeg har masser af modermærket og fregner, men der hvor det er konstateret er på næsen. Så jeg tror da ikke at de også vil undersøge hele kroppen..? Jeg tror også hellere at jeg må få ringet til dem for ventetiden er da ulidelig :-(

Ja, der blev jeg sgu lige busted .. ØV!
Var også afsted i fredags - Det var dog med kasket og solbriller. Umulig at genkende
Åh, i ansigtet - din stakkel! Mit hudkræft sidder på den ene overarm. Jeg har bare fået bud på at jeg ikke må få sol på det område, så nu sidder jeg med plaster og alt muligt på den ene overarm, når jeg sidder ude i solen

Anmeld

2. maj 2011

Halbschön

Så sej du er min pige!!! Glæder mig til lørdag snulle

Anmeld

2. maj 2011

Sees

R&N skriver:

Så sej du er min pige!!! Glæder mig til lørdag snulle

Tusinde tak, mus - Og du er da mindst lige så sej!

Og jeg glæder mig dælme også - Meget!

Anmeld

2. maj 2011

SussieThyssen

En stoor krammer fra mig til dig...men det ved du godt.
Du er nemlig en gæv pige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.