alså alså alså.... jeg ked af det her skal gå ud over jer men er ked af det alt for tit lige for tiden.. jeg er garvid i uger 32.+2 i dag.
min kæreste og jeg har kun kenet hinanden en mdr før jeg blev gravid. vi flytet sammen inden jeg opdaget jeg var garvis så 25 dage efter jeg flyttet ind sage jeg det.
det skulle han lige tykke på en dage men så var han faktissk glad nok for det tror jeg.. han har en datter i forvejen på 3. som bor en uge ved far og en uge ved mor..
jeg glæder mig så meget til selv at skal være mor nu meget snart men bliver nemt ked af det for følser ikke det betyder noget for ham . ved godt det mig der kan mæreke baby mm og han ikke kan . men vi har ikke kendt hinanden særlig langtid og der stadi en masse man ikke ved om den anden syntes jeg.
jeg føler mig totalt usexet hvilket ikke gør mig ked af det .
det der fylder rigtig meget i mit hovet er hans x kone. det der med at de valte at få baby sammen og snakket om det og med mig var der jo lige som ingen snak eller noget valg det kom så hurtig.
de var sammen i 8 år. jeg er flyttet ind i det hus de har bygget og hvor jeg følser de ting der er her er noget hun har valgt og være med til.
jeg er rigtig nervøs for min egen føssel og bare at skrive her får jeg blanke øjne. han er ikke nemt at snakke med om føleser syntes jeg. han spør ikke heller. jeg tænker meget på hvordan det var da de fik ders baby sammen om han nu bliver lige så glad denne gang selv om det ikke er det samme. og om han sammen liner mig med hende .
er faktis rigtig ked af det når jeg tænker på hende , de sankker jo sammen minst en gang om ugen og for det meste fler da de jo har dele barn. moren ønsker de kunne tage nogle ture sammen eks tivoli mm sammen far mor barn.. men det kan jeg selt ikke have.. bliver også ked af det hår hun sms ham .. ved ikke hvad der står for han siger ik noget med miner jeg siger hvad så hvad vil hun... jamen det bare noget med "barnet" der måske ikke skal i børne have eller andet .
ved ikke om det her overhovet giver nogle mening for ander men har ingen at snakke med det om og er så ked af det fler gange om ugen. jeg går hjemme da jeg er sygemeldt pga min garviditet.

vi har købt en barne vogn sammen men mange af de baby ting vi har her er fra det store barn som var i huset da jeg kom.. seng- puslebord- skråstol mm.....
når jeg prøver at lave lidt lille baby værelse og har fundet lidt små ting der til så er det jo spendene nfor det store barn og vil lege med det eller andet det har jeg det også lidt svære ved .. ved godt det ikke tager skade men det er min første og vil gerne have det er til den.
undskyld piger... jeg kunne blive ved ..