På mine egne ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke hvad fremtiden bringer, men jeg håber at det bliver godt. Jeg skal til møde i morgen, hvor jeg vil få afklaret mine tanker i forhold til at skulle starte min egen lille virksomhed, har tænkt over det i flere år, og efter jeg er blevet ledig, virker det som en rigtig god ting for mig og min familie. Min plan er at starte min egen lille regnskabsvirksomhed, men er lidt i tvivl om der vil være kundegrundlag for det. Er træt af at gå hjemme og føle mig unyttig, og er på den anden side også træt af at skulle have en chef igen, det kunne jo være fedt selv at tjene alle sine penge selv og ikke dele dem med nogen

Håber virkelig at det vil lykkes for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Troldemommi

det lyder da spændende held og lykke med det :-) håber det kommer til at gå godt

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

det lyder da spændende held og lykke med det :-) håber det kommer til at gå godt

Mange tak, håber håber håber også virkelig at det vil fungere

Anmeld

2. maj 2011

Mi

Det lyder da spændende. Jeg startede firma op i efteråret og man får utrolig meget hjælp til det

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Det lyder da spændende. Jeg startede firma op i efteråret og man får utrolig meget hjælp til det

Dejligt at høre at det kan lykkes for andre. Må jeg spørge hvilken hjælp du har fået, og hvad det er for en slags virksomhed?

Anmeld

2. maj 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Ved ikke hvad fremtiden bringer, men jeg håber at det bliver godt. Jeg skal til møde i morgen, hvor jeg vil få afklaret mine tanker i forhold til at skulle starte min egen lille virksomhed, har tænkt over det i flere år, og efter jeg er blevet ledig, virker det som en rigtig god ting for mig og min familie. Min plan er at starte min egen lille regnskabsvirksomhed, men er lidt i tvivl om der vil være kundegrundlag for det. Er træt af at gå hjemme og føle mig unyttig, og er på den anden side også træt af at skulle have en chef igen, det kunne jo være fedt selv at tjene alle sine penge selv og ikke dele dem med nogen

Håber virkelig at det vil lykkes for mig.

Synes det lyder som en god idé 

- Hvis du en dag skulle få brug for en hjemmeside, kan jeg hjælpe dig med dette. Det er jo oftest vejen frem, eftersom mange ting foregår via internet. Jeg er ved at uddanne mig til web-integrator (fik 12 til grundforløb) og har allerede lavet et par stykker, deriblandt til en dagpleje 

Håber du får det hele op og køre!

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

MalleH skriver:

Synes det lyder som en god idé 

- Hvis du en dag skulle få brug for en hjemmeside, kan jeg hjælpe dig med dette. Det er jo oftest vejen frem, eftersom mange ting foregår via internet. Jeg er ved at uddanne mig til web-integrator (fik 12 til grundforløb) og har allerede lavet et par stykker, deriblandt til en dagpleje 

Håber du får det hele op og køre!

Tak, det vil jeg da lige huske

Anmeld

2. maj 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Tak, det vil jeg da lige huske

Helt iorden, du skriver bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.