Super Nova babyalarm - er det den bedste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Super Nova babyalarm - er det den bedste?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.594 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

CamiRon

Gerne grund til for og imod??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Heidimed lea

jeg har den gamle model med antennen som kan tages op. den er knap 7 år gammel og har aldrig sviget derfor..    der er skiftet batteri en gang i alle årene

Anmeld

2. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har brugt den til 2 børn og har ALDRIG haft problemer med dem

Anmeld

2. maj 2011

twinboys

fra 2007

Se på dr.dk tv  Se klippet på dr.dk tv

Familieforøgelse kan være en dyr omgang.
Rabatten har derfor testet 3 babyalarmer, for at se hvilken der er bedst til prisen.

De tre alarmer er:

• Philips 361 til 499,-
  • Super Nova, til 999,-
  • Hoffer walkie-talkie med babyalarm funktion, til 249,-

Med hjælp fra nybagt moder Marianne tester Rabatten alarmernes modtageevne, om de bliver påvirket af andre radiosignaler, og til sidst hvor holdbare de er.

Marianne vælger Philips 361 som Rabattens testvinder.
Man behøver altså ikke nødvendigvis at give flere tusinde kroner for en god babyalarm.

Anmeld

2. maj 2011

blomst84

Jeg bor desværre rigtig tæt på Kastrup lufthavn og hvis vinden står på en speciel måde kommer flyverne ind over vores hus og DET går lige i baby-alarmen  vores genbo har samme alarm og nogen gange kan vi høre deres datter der bliver lagt i seng  så jeg er ikke så tilfreds med dem

Anmeld

2. maj 2011

Nej, det synes jeg bestemt ik den er!!

En fra min MG har den og den skratter og larmer, og der går andre ting indover den!!

EJg ville helt klart anbefale en Padwico 938.. Den har vi været super glade for! Og så fandt jeg en der solgte babydelen på DBA.dk, til 200,- så jeg har en babydel på hendes værelse til natten og så har jeg en i barnevognen!! Lidt luksus, I know!!

Stine og Lisa.

Anmeld

2. maj 2011

L.J.L

Vi har super nova og er rigtig tilfredse med den, den har aldrig svigtet.

Jeg kan ikke sige om det er den bedste på markedet da jeg ikke har prøvet andre, men vi læste kun gode anmeldelser af den på nettet derfor valgte vi super nova.

Anmeld

2. maj 2011

Caroline86

det kan jeg ikke svare på, for jeg har ikke prøvet andre

men vi er super glade for vores og dem jeg kender der har dem er fuldt ud tilfredse... kender til gengæld mange med andre alarmer som IKKE er tilfredse og som enten har investeret i eller har planer om at investere i Super Nova'en...

Tror det, som med så meget andet, er meget forskelligt hvilken oplevelse man har med de forskellige alarmer..

Anmeld

2. maj 2011

anmaj

jeg troede det var den bedste og den var også fin og fungerer fint..

men jeg har stemt nej, for vi har siden fået mange problemer med dens rækkevidde og signal... det er meget forstyrrende at den faldt så meget ud.. men nu har vi ikke brugt den i 1 år og vi skal til at bruge den igen nu her om 1 måned når den lille er kommet.. håber den virker bedre efter vi er flyttet...

Anmeld

2. maj 2011

Christopher&Andreas

nej har haft 4 forskellige af super nova.... NU har vi en stabo og DEN virker bare den kostede kun 476 inkl porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.