Holder pause fra Projekt-Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

os2

Tror også det er fornuftigt nok med en pause - på et tidspunkt - hvor man selv føler for det - det kan jo være et værre ræs med datoer der skal passe osv osv. Og man skal også huske at pleje sit forhold - god pause til jer og go sommer - held og lykke til efteråret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Nessie

En svær beslutning, men jeg tror det vil være godt for krop og sjæl.

Rigtig god tur

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Tror også det er fornuftigt nok med en pause - på et tidspunkt - hvor man selv føler for det - det kan jo være et værre ræs med datoer der skal passe osv osv. Og man skal også huske at pleje sit forhold - god pause til jer og go sommer - held og lykke til efteråret.

Tak

Jeg krydser fingre for en positiv bp hos jer på mandag

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

En svær beslutning, men jeg tror det vil være godt for krop og sjæl.

Rigtig god tur

Tak

Anmeld

2. maj 2011

Sunflower

Rigtig god pause søde Og rigtig god tur

Hvis vi ikke har heldet med os denne gang, så holder vi også pause til september / oktober

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Rigtig god pause søde Og rigtig god tur

Hvis vi ikke har heldet med os denne gang, så holder vi også pause til september / oktober

Tak

Jeg er sikker på, at lykken tilsmiler jer denne gang

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer

Så har vi været i tænkeboks og vi har nu besluttet at holde pause fra behandlingen indtil august/september.. Det giver os muligheden for at tænke på noget andet, pleje forholdet, venner og familie.. Samtidig kan jeg komme til Fæøerne og få en på opleveren

Det har været en svær beslutning, for ønsket om et barn fylder rigtig meget.. Men samtidig føler jeg, at jeg er kørt træt i behandlinger - både psykisk og fysisk

Jeg ser frem til en pause og håber, at jeg om nogle måneder føler mig parat til at gå igang igen..

Lisbeth

Så håber jeg at du får en kanon tur - det bliver garanteret godt med noget afstressning  

Dejligt, at du gør noget for dig selv!

Anmeld

2. maj 2011

Lisbeth1985

Dinna88 skriver:

Så håber jeg at du får en kanon tur - det bliver garanteret godt med noget afstressning  

Dejligt, at du gør noget for dig selv!

Jeg er sikker på, at det nok skal blive godt Jeg glæder mig i hvert fald

Anmeld

2. maj 2011

o1Mutte

Jeg kan sagtens forstå dig. Vi holder selv pause på ubestemt tid.. Nu er vi ikke i behandling, men det går mig meget på at der intet sker  nu har vi været igang i 19 måneder

Hepper på jer når i går i ''krig'' igen

Anmeld

2. maj 2011

Filuka

Det kan jeg godt forstå.. psyken skal også kunne følge med og der skal overskud til, for at få optimismen igen. Vi har også taget den beslutning at vente til august for at samle kræfter og pleje kærligheden lidt igen. Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.