Brug for råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

patricia07

Hejsa det er første gang jeg skriver herinde, men har altså brug for råd.

Min datter er 4år går i børnehave og er glad for det, problemet er hun kommer hjem hver eneste dag og fortæller at k har slået hende og andre børn, og min datter er lidt bange for hende, denne pige k var også sådan i vuggestuen hvor min datter kom hjem med bidemærker næsten hver dag efter hende. vuggestuen var rimelig obs på dengang. men hvad gør jeg? skal jeg tage en snak med børnehaven? på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

wamse

patricia07 skriver:

Min datter er 4år går i børnehave og er glad for det, problemet er hun kommer hjem hver eneste dag og fortæller at k har slået hende og andre børn, og min datter er lidt bange for hende, denne pige k var også sådan i vuggestuen hvor min datter kom hjem med bidemærker næsten hver dag efter hende. vuggestuen var rimelig obs på dengang. men hvad gør jeg? skal jeg tage en snak med børnehaven? på forhånd tak

Ja du skal bare kontakte pædagogerne i børnehaven, og så vil de garateret være opmærksom på det

Har selv lige haft noget i den stil med min datters børnehave.

Anmeld

2. maj 2011

twinboys

Ja selvfølgelig skal du det

Anmeld

2. maj 2011

N&J

Tag fat i pædagogerne, gerne aftale et møde, for godt nok skal en inst. være rummelig, men det skal ikke være på bekostning af andre børn, og når hun siger at hun faktisk er bange (og bliver slået osv.) så skal det tages alvorligt, for det er ikke i orden og din datter skal også føle at det ikke er i orden, så hun ikke bare finder sig i det. 

Anmeld

2. maj 2011

patricia07

Tak for svar vil lige tage fat i dem imorgen.

Anmeld

3. maj 2011

JustAnotherName

patricia07 skriver:

Ja sgu! Hvis min datter kom hjem og meldte sådan ud, og i øvrigt virkede oprigtig og "bange" for denne "K", så ville jeg da gøre opmærksom på det derhenne, og snakke med en stuepædagog om, at de gerne må være lidt ekstra observerende, hvis det sker.

Børn siger meget....og måske er alt ikke hele sandheder. Men når ikke vi er en fast del af deres hverdag derhenne, så må vi antage at dét de fortæller os er rigtigt nok, og gøre hvad vi kan, for at de har det bedst muligt.

JEG havde taget en snak med en af pædagogerne om det! 

Anmeld

3. maj 2011

patricia07

JustAnotherName skriver:

Ja sgu! Hvis min datter kom hjem og meldte sådan ud, og i øvrigt virkede oprigtig og "bange" for denne "K", så ville jeg da gøre opmærksom på det derhenne, og snakke med en stuepædagog om, at de gerne må være lidt ekstra observerende, hvis det sker.

Børn siger meget....og måske er alt ikke hele sandheder. Men når ikke vi er en fast del af deres hverdag derhenne, så må vi antage at dét de fortæller os er rigtigt nok, og gøre hvad vi kan, for at de har det bedst muligt.

JEG havde taget en snak med en af pædagogerne om det! 

Hejsa tak for svar, har snakket med dem idag og de er allerede obs på det da k er efter flere af de andre børn også.

Anmeld

3. maj 2011

JustAnotherName

patricia07 skriver:

Hejsa tak for svar, har snakket med dem idag og de er allerede obs på det da k er efter flere af de andre børn også.

Godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.