nakkefold/moderkage prøve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej
Er der nogen som ved nakkefold har fået afvide at de er i risikogruppen og derefter har fået lavet moderkageprøve og hvor der så ikke var noget galt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Hej
Er der nogen som ved nakkefold har fået afvide at de er i risikogruppen og derefter har fået lavet moderkageprøve og hvor der så ikke var noget galt???

Jeg fik tallene 1:20 da jeg var til NF, så jeg fik lavet en fostervandsprøve, men det er næsten det samme, og der var intet.

Jeg har en sund og rask dejlig lille dreng.

Anmeld

2. maj 2011

Chris86

vi fik tallene 1:40 og fik lavet moderkagebiopsi.. og der var intet galt heller.. :O)

Anmeld

2. maj 2011

Mia esiuoL

Vi fik tallene 1:268 og venter os en sund og rask dreng, siger testen i hvert fald

Anmeld

2. maj 2011

tinasmor

Først til dig hvis du står i situtationen. Jeg har heldigvis været forskåret. Men husk altid på at hvis du f.eks får 1:200, så ville de 199 kvinder få et positivt svar tilbage. Derfor er der sikkert rigtig mange som har fået dårlige tal men hvor biopsien har vist alt er vel. Hold fast i de positive tanker.

Jeg ved der også var en anden pige her inde som skulle have taget en biopsi (tror det var sidst onsdag) Jeg har ikke kunne læse en opdatering, men hvis hun læser dette, så har jeg i hvertfald tænkt på hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.