Mellemøresbetændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

hc=k

Jeg har lige været ved ørelæge med Kristopher og han har slem mellemøresbetændelse igen igen.
Han fik lagt dræn for ca 1 år siden, men nu er de bægge faldet ud, højre øre løber som en vandhane og venstra er helt stoppet til med puds. Han skal nu have pinicilin i en uge og så håber vi bare at det går over. Så skal vi til tjek om en måned og til den tid skal vi så snakke om han skal have lagt nye dræn.

Han er en løjerlig lille gut min søn, han har slet ikke givet udtryk for at det gør ondt, godt nok er han meget træt og vil ikke rigtig spise, men han jammer sig bestemt ikke.

Nu vil jeg lege sygeplejeske for hele familien her hjemme. Farmand ligger med mulig hjernerystelse så det er jo bare surt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Jeg har lige været ved ørelæge med Kristopher og han har slem mellemøresbetændelse igen igen.
Han fik lagt dræn for ca 1 år siden, men nu er de bægge faldet ud, højre øre løber som en vandhane og venstra er helt stoppet til med puds. Han skal nu have pinicilin i en uge og så håber vi bare at det går over. Så skal vi til tjek om en måned og til den tid skal vi så snakke om han skal have lagt nye dræn.

Han er en løjerlig lille gut min søn, han har slet ikke givet udtryk for at det gør ondt, godt nok er han meget træt og vil ikke rigtig spise, men han jammer sig bestemt ikke.

Nu vil jeg lege sygeplejeske for hele familien her hjemme. Farmand ligger med mulig hjernerystelse så det er jo bare surt.

god bedring!!

jeg hørte fra en datter af en SP igår, at sundhedsplejerskerne nu skal anbefale skummetmælk til øre-børn... Da man nu mener der er en sammenhæng mellem fede mælkeprodukter og MØB...

Anmeld

2. maj 2011

Henri84

Ni-ko-li-ne skriver:

god bedring!!

jeg hørte fra en datter af en SP igår, at sundhedsplejerskerne nu skal anbefale skummetmælk til øre-børn... Da man nu mener der er en sammenhæng mellem fede mælkeprodukter og MØB...

Det er sjovt du siger det, for min søns første dp fortalte mig at den gang hendes søn var baby, da var de blevet anbefalet at give ham skummetmælk af samme grund på sygehuset!

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Henri84 skriver:

Det er sjovt du siger det, for min søns første dp fortalte mig at den gang hendes søn var baby, da var de blevet anbefalet at give ham skummetmælk af samme grund på sygehuset!

okay, men det har sundhedsstyrelsen så anerkendt nu:0)

Anmeld

3. maj 2011

miinimeal

hvad har carsten dog lavet?

men er ked af at hører det med doffer,

hey endelig skal vi ikke snart hygge igen?

Anmeld

3. maj 2011

hc=k

alberts mor<3 skriver:

hvad har carsten dog lavet?

men er ked af at hører det med doffer,

hey endelig skal vi ikke snart hygge igen?

Jamen Carsten fik en bold i hovedet i søndags til fodbold

Han har det bedre i dag..

Det er rigtig træls med kris, men han er sej, det gør det så bare ikke bedre at han har fået en læbe på størrelse med en golfbold i dag

Jamen vi skal da snart lave noget sammen

Anmeld

3. maj 2011

miinimeal

hc=k skriver:

Jamen Carsten fik en bold i hovedet i søndags til fodbold

Han har det bedre i dag..

Det er rigtig træls med kris, men han er sej, det gør det så bare ikke bedre at han har fået en læbe på størrelse med en golfbold i dag

Jamen vi skal da snart lave noget sammen

hold da op i bliver godt nok skadet hjemme ved jer,

(:

Anmeld

3. maj 2011

hc=k

alberts mor<3 skriver:

hold da op i bliver godt nok skadet hjemme ved jer,

(:

Ja ja der er gang i den hehe

Heldigvis er jeg ikke skadet.

Anmeld

3. maj 2011

miinimeal

hc=k skriver:

Ja ja der er gang i den hehe

Heldigvis er jeg ikke skadet.

det var godt,(:

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

Hej jeg vil ikke lege læge men jeg ved hvad der virker imod det da  jeg har en fætter der også døjer med mellemøresbetændelse og da jeg sælger nogle produkter imod alle sygdome er i velkommen til at min mail adr og skrive til mig  og det er ikke for at lave reklame for noget som helst men jeg vil godt hjælpe andre med deres helbred

teamoliegrossisten@gmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.