så kom dagen endelig hvor cathrine endelig har fast dagpleje igen
det hele starter 2010 marts hvor cathrine starter hos en rigtig sød dagpleje som er nystartet så i efteråret bliver hun alvorlig syg (dagplejen) og cathrine kommer i gæstepleje i næsten 3 mdr i den 1 måned skifter hun imellem 3 forskelle dagplejer
det går oki men ikke sjovt for hun er ked af det når jeg afleverer
så kommer hun tilbage i een daplejen men hun bliver syg i igen så ud i gæstepleje igen heldigvis hos daniels gamle dagpleje så en vi kender
januar 2011 kommer i tilbage i sin dagpleje 1 mdr sener vælger dagplejen og stoppe og cathrine ryger igen i gæstepleje '
alle de faste vaner med møz og hej hej mor er væk i stedet for klammer hun sig til mig er ked af det . det er væk når hun ved jeg er gået men det er hårdt alligevel
men hun er en glad pige
'
vi har besøgt den nye dagpleje en gang og hun har besøgt gæsteplejen så de kender hinanden lidt og så er det jo daniels bedste vens mor så vi ved goodt hvem det er ( det er også fedt)
nåå men til sagens kerne
vi skal jo have barnevognen med så vi går den lille tur og imens synger vi og snakker om den den nye dagpleje og cathrine er glad ..
vi kommer ind af døren o der er gensyns glæde for en af drengene fra gamle dagpleje skal også være hos den nye
hun smider tøj o støvler vælter ind af døren ind i stuen hvor emil venter med legesager
jeg går med ind sammen med storebror daniel ..
daniel spørger hende om hun ikke skal sige mojn til mor
hun kikker op moj mojn mor o leger vidrer
WHAT HVAD SKETE DER DER
skynder mig ud af døren venter hun skal løbe grædene efter mig men hun leger vidrer
har siden fået en sms at hun legr fint og føler sig hjemme
juhuu håber at det holder med den dagpleje
hun skal i børnehave marts 2012
krydser finger
aaahh luft