Ny dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

camilla28

så kom dagen endelig  hvor cathrine endelig har fast dagpleje igen 

det hele starter  2010 marts  hvor cathrine starter hos en rigtig sød dagpleje som er nystartet  så i efteråret bliver hun alvorlig syg (dagplejen) og cathrine kommer i gæstepleje i næsten 3 mdr i den 1 måned  skifter hun imellem 3 forskelle dagplejer

det går oki men ikke sjovt for hun er ked af det når jeg afleverer 

så kommer hun tilbage i  een daplejen men  hun bliver syg i igen så ud i gæstepleje igen heldigvis hos daniels gamle dagpleje så en vi kender

januar  2011 kommer i tilbage i sin dagpleje 1 mdr sener  vælger dagplejen og stoppe og cathrine ryger igen i gæstepleje '

alle de faste  vaner med møz og hej hej mor er væk i stedet for klammer hun sig til mig er ked af det . det er væk når  hun ved jeg er gået men det er hårdt alligevel

men hun er en glad pige

'

vi har besøgt den nye dagpleje en gang og  hun har besøgt  gæsteplejen så de kender hinanden lidt og så er  det jo daniels bedste vens mor så vi ved goodt hvem det er  ( det er også  fedt)

nåå men til sagens kerne

vi skal jo have barnevognen med så vi går den lille tur og imens synger vi  og snakker om den den nye dagpleje og cathrine er glad ..

vi kommer ind af døren o der er gensyns glæde for en af drengene fra gamle dagpleje skal også være hos den nye

hun  smider tøj o støvler vælter ind af døren ind i stuen hvor emil venter med legesager

jeg går med ind sammen med storebror  daniel ..

daniel spørger hende om hun ikke skal sige mojn til mor

hun kikker op moj mojn mor o leger vidrer

WHAT HVAD SKETE DER DER

skynder mig ud af døren  venter hun skal løbe grædene efter mig men  hun leger vidrer

har siden fået en sms at hun legr fint og føler sig hjemme

juhuu håber at  det holder med den dagpleje

hun skal i børnehave marts 2012

krydser finger

aaahh luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Lone Jakobsen

sikke en masse flytten rundt for din lille datter. men dejligt at hun nu har fundet et sted hvor hun virker tryg og godt tilpas

Anmeld

3. maj 2011

camilla28

hun klamrede lidt i dag men alligevel  ikke på samme måde så krydser forsat finger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.