AAAHHHH !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. november 2008

MorCamilla

Åh så træls, jeg er godt nok lidt sur/ked af det og skuffet nu..

De skulle komme og godkende mit hus i dag fra kommunen, med henblik på et job som dagplejemor... Men, men, men nu har de lige haft ringet der nede fra og sagt at det er de nød til at udsætte til en gang i løbet af ugen, pga. en sygemelding på kontoret....

Så træls det er, nu har jeg brugt hele weekenden på at rydde op og gøre rent, så det hele bare skinner her, og så kommer de ikke i dag alligevel, ringer hun og siger 1 time før de skulle være her!!!

Hvor er jeg træt af det...!

Skulle bare lige ud med det.. Knud fra en skuffet Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Åh så træls, jeg er godt nok lidt sur/ked af det og skuffet nu..

De skulle komme og godkende mit hus i dag fra kommunen, med henblik på et job som dagplejemor... Men, men, men nu har de lige haft ringet der nede fra og sagt at det er de nød til at udsætte til en gang i løbet af ugen, pga. en sygemelding på kontoret....

Så træls det er, nu har jeg brugt hele weekenden på at rydde op og gøre rent, så det hele bare skinner her, og så kommer de ikke i dag alligevel, ringer hun og siger 1 time før de skulle være her!!!

Hvor er jeg træt af det...!

Skulle bare lige ud med det.. Knud fra en skuffet Camilla.

Ej altså.... de kunne da vel for pokker godt lige havde sat en halv time af til dig... det tager jo ingen tid at gå dit hjem igennem...

ØV Forstår godt du er sur, trist og skuffet...

Knus Pia, som håber de snart kommer hjem til dig, så du med sikkerhed ved at jobbet er dit....

Anmeld

3. november 2008

MorCamilla

PiaR skriver:

Ej altså.... de kunne da vel for pokker godt lige havde sat en halv time af til dig... det tager jo ingen tid at gå dit hjem igennem...

ØV Forstår godt du er sur, trist og skuffet...

Knus Pia, som håber de snart kommer hjem til dig, så du med sikkerhed ved at jobbet er dit....

Ja det var lidt næ, faktisk meget træls.. Men de har lige haft ringet der nede fra igen, så de kommer i morgen formiddag i stedet for.. Så det er dejligt at jeg ikke skal gå og vente så længe på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.