Søde ord under graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Københavnermor

Nu har vi haft nogle tråde om folk der kommer med temmelig upassende kommentarer under ens graviditet, såsom "Hej Tykke", osv..

Hvad kalder din kæreste, mor, veninde eller andre dig af søde ting? Eller siger af søde ting til dig?

Min kæreste kaldte mig igår hans "egen lille rugemaskine"  Og det varmede helt ned i tærerne.. Han holdt mig også på maven fordi vi så en film der var en lidt barsk scene i, med denne kommentar "Jeg holder lige baby for øjnene" 

Jeg syntes også det er hyggeligt når folk taler til mig i flertal.. "Har i det godt?" 

Men jeg er ikke så langt endnu at man kan se det på maven..

Så lad mig høre, hvad elsker i at høre folk sige til jer?????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Nessie

Jeg tror at det sjoveste jeg hørte fra en fremmed, var en dag i toget (jeg havde en mega mave), og togføreren kigger på min billet, blinker til mig og siger, "den gælder altså kun for én".
Var sjovere i virkeligheden end på skrift

Ellers fik jeg mest bekymrede blikke fordi jeg i uge 18 allerede lignede en der snart skulle føde, og vraltede som en and.

Anmeld

2. maj 2011

MissGeoh

Nessie skriver:

Jeg tror at det sjoveste jeg hørte fra en fremmed, var en dag i toget (jeg havde en mega mave), og togføreren kigger på min billet, blinker til mig og siger, "den gælder altså kun for én".

Ellers fik jeg mest bekymrede blikke fordi jeg i uge 18 allerede lignede en der snart skulle føde, og vraltede som en and.

Haha den var ellers god..

Anmeld

2. maj 2011

Københavnermor

Nessie skriver:

Genial kommentar...    Rigtig friskt af ham! 

Anmeld

2. maj 2011

Stiner

Min datter på 3½ følger meget med i min graviditet og kommer med mange søde kommentarer. En dag i badet blev hun meget optaget af mine brystvorter som er blevet større og mørkere og hun sagde "Mor, du har kirsebærbryster!" Det kan jeg faktisk godt leve med at have.

Anmeld

2. maj 2011

Musen5

Min yngste søn Gabriel) på 1½ elsker at nusse på min mave.... så sidder han ae ae baby og møsser mig på maven...

De store skal kramme mig OG maven godnat hver aften. (godnat leah, jeg elsker dig fra benjamin på næsten 4)

Kæresten elsker at nusse på min mave og generelt oxo bare nusser om mig... og så glæder han sig til at blive far for første gang

/Mette 28+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.