Jer med børn der har pollenallergi...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Aves.

Hvad gør i mht pasning....jeg har nu min søn hjemme på 3 uge fordi han har allergi og de jo ikke kan holde ham inde i bh...det er virkelig ikke optimalt, men hvad pokker skal man gøre...?

Han hoster også helt vildt...gør jeres også det...? kan slet ikke overskue de næste mange år med endnu en allergisk dreng og den manglende forståelse i bh og skole..øv..

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

roenlund

Eva. skriver:

Hvad gør i mht pasning....jeg har nu min søn hjemme på 3 uge fordi han har allergi og de jo ikke kan holde ham inde i bh...det er virkelig ikke optimalt, men hvad pokker skal man gøre...?

Han hoster også helt vildt...gør jeres også det...? kan slet ikke overskue de næste mange år med endnu en allergisk dreng og den manglende forståelse i bh og skole..øv..

Hvad gør I?

Jeg har ikke selv børn med allergi men har som lærer haft dem i mine klasser især en som havde græs allergi og derfor i de sidste mdr af hvert skoleår ikke kunne være ude, da vi har meget græs og det bliver slået hele tiden... han kunne heller ikke deltage i idræt.

Jeg håber at skolen er mere forstående og hjælper din dreng i fremtiden så han ikke skal lide unødvendigt.

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

roenlund skriver:

Jeg har ikke selv børn med allergi men har som lærer haft dem i mine klasser især en som havde græs allergi og derfor i de sidste mdr af hvert skoleår ikke kunne være ude, da vi har meget græs og det bliver slået hele tiden... han kunne heller ikke deltage i idræt.

Jeg håber at skolen er mere forstående og hjælper din dreng i fremtiden så han ikke skal lide unødvendigt.

Jeg har desværre måtte holde min store dreng hjemme i flere uger hvert år da der ikke blev taget hensyn med åbne vinduer... og i idræt var der heller ikke meget forståelse, men håber det bliver bedre med nummer to, for de kan virkelig ikek holde til det....bliver så dårlige..

Men dejligt at høre at nogle skoler har forståelse..

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

hej Eva jeg kender et produkt imod allergi jeg vil gerne hjælpe menneskers helbred det er ikke for at lave reklame eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.