Lille spørgsmål ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

MyLove E

Jeg er gravid 38+5 og den lille mus i maven sidder fast og har gjort det i ca 3 uger. Mit spørgsmål er så:

Kan den så vende sig og ligge forkert, når den har sat sig fast? Jeg syntes bare at den det sidste døgn har flyttet vildt på sig og maven er blevet mere hård.?

Håber nogen kan svare?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

de-wett

Tauf skriver:

Jeg er gravid 38+5 og den lille mus i maven sidder fast og har gjort det i ca 3 uger. Mit spørgsmål er så:

Kan den så vende sig og ligge forkert, når den har sat sig fast? Jeg syntes bare at den det sidste døgn har flyttet vildt på sig og maven er blevet mere hård.?

Håber nogen kan svare?

Knus Tanja

hvor langt nede står den med hovedet ? min pige havde sat fast i 4 uger, hvor hun røg op, men satte sig fast meget hurtig igen

Anmeld

2. maj 2011

MyLove E

de-wett skriver:

hvor langt nede står den med hovedet ? min pige havde sat fast i 4 uger, hvor hun røg op, men satte sig fast meget hurtig igen

Det ved jeg faktisk ikke. De har kun sagt at det er fint. Nå men så er det godt jeg skal til jordmoder i morgen :-)

Anmeld

2. maj 2011

de-wett

Tauf skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. De har kun sagt at det er fint. Nå men så er det godt jeg skal til jordmoder i morgen :-)

ja så kan hun lige tjekke op på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.