Tror jeg har fået høfeber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Kloster

Hej.

Jeg var til mit første motionsløb i år, i går og da løbet var færdigt, fik fanden da ved mig...

Jeg blev helt tung i hovedet, stoppet næse, men den løb alligevel, hovedpine, kløe i øjne og de løb i vand også nyste jeg virkelig meget.

Har aldrig haft det sådan før. Men det blev ved i aftes også, så jeg måtte gå tidligt i seng. Ville se tiden an til i dag mht arbejde. Men da jeg stod op, var intet ændret sig. Sygemeldte mig for i dag.

Men hvad gør jeg så nu??

Min søn har også høfeber og har været ved lægen sidste år. Fik her næsespray og øjendråber på resept. Fik Benadryl i håndkøb, men dem har han aldrig haft brug for.

Skal jeg bare købe noget i håndkøb og "proppe" mig med det, ell skal jeg få en læge til at kigge på mig?

Hvad er bedst og skal man tage både piller, øjendråber og næsespay? Hvordan ved jeg, hvad jeg ikke kan tåle af pollen??

Er da vist i vildrede.........  Har læst på div sider om pollen, men jeg kender jo ikke så meget til mit egen halløj......

Nogen der ved bedre......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

roenlund

kontakt lægen, så kan de finde ud af hvad du ikke kan tåle og vejlede mht behandling...mht næsespray, øjendråber og piller er det meget individuelt hvad man er til...

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Kloster skriver:

Hej.

Jeg var til mit første motionsløb i år, i går og da løbet var færdigt, fik fanden da ved mig...

Jeg blev helt tung i hovedet, stoppet næse, men den løb alligevel, hovedpine, kløe i øjne og de løb i vand også nyste jeg virkelig meget.

Har aldrig haft det sådan før. Men det blev ved i aftes også, så jeg måtte gå tidligt i seng. Ville se tiden an til i dag mht arbejde. Men da jeg stod op, var intet ændret sig. Sygemeldte mig for i dag.

Men hvad gør jeg så nu??

Min søn har også høfeber og har været ved lægen sidste år. Fik her næsespray og øjendråber på resept. Fik Benadryl i håndkøb, men dem har han aldrig haft brug for.

Skal jeg bare købe noget i håndkøb og "proppe" mig med det, ell skal jeg få en læge til at kigge på mig?

Hvad er bedst og skal man tage både piller, øjendråber og næsespay? Hvordan ved jeg, hvad jeg ikke kan tåle af pollen??

Er da vist i vildrede.........  Har læst på div sider om pollen, men jeg kender jo ikke så meget til mit egen halløj......

Nogen der ved bedre......

Prøv at tage en pille og se om det virker....evt også næsespray og øjendråber..virker det er det jo ret sikkert det er allergi, jeg ville ikke gå til lægen bare med det...og det er jo ikke ualmindeligt at få allergi når man kommer oppe i alderen, det fik min mutti også..

Anmeld

2. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ville starte med at tage på apoteket at prøve nogle piller eller/og evt. næsespray... Såfremt det ikke hjælper, ville jeg tage til lægen med det samme! For det er da ikke til at holde ud at rende rundt med snotnæse, øjne der løber i vand osv.

Jeg lider selv af pollenallergi i allerhøjeste grad. Jeg får de stærkeste piller på recept, næsespray, øjendråber og indsprøjtning, så jeg ved hvor irriterende det er!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.