Søskende i samme dp -erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Henri84

Nogle der har erfaringer med at have søskende i den samme dp?
Er der nogen problemer i det? Det vil/er kun 1 måned eller 2 det drejer sig om før den store skal i børnehave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Mi

Jeg har ingen erfaringer med det. Selvfølgelig vil det afhænge af børnenes personlighed men jeg tror bestemt kun at det vil være en fordel for den lille at der er et kendt menneske det første stykke tid. Så hvis i er glade for dagplejemoderen, så spring endelig til.

Anmeld

1. maj 2011

Skouboe

Min pap-søster har begge sine drenge hos samme DP (der er 15 måneder imellem dem) og der har aldrig været nogen problemer så vidt jeg ved.

Såfremt det er en kompetent DP, kan jeg ikke se nogle problemer i det, heller ikke i længere tid.

Anmeld

1. maj 2011

Henri84

Vi er rigtig glade for dp-mor Den lille går
i dp i en anden by lige nu, men vi har svært ved at få det til at hænge sammen og bruger mange ekstra penge på benzin osv.. Så tænker det for hende vil være en fordel når hun nu skal skifte, at det så er ned til hendes bror Jeg er mere 'bange' for om min dreng bliver ked af at skulle dele dp med sin søster? Det skal lige siges at vi ellers ikke rigtig mærker til jalouxi herhjemme, så ved ikke om der overhovedet vil blive noget

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

Nogle der har erfaringer med at have søskende i den samme dp?
Er der nogen problemer i det? Det vil/er kun 1 måned eller 2 det drejer sig om før den store skal i børnehave

Mine piger gik i vuggestue sammen i et lille halvt års tid.
Jeg var først lidt betænkelig ved at de skulle på samme stue.
Men det gik super godt. Der var slet ingen problemer i det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.