Kender i det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Worldwide

... når man kigger på ens bedre halvdel og maven bliver fyldt med sommerfulge og man kan 'dufte' sommeren?

Selv efter mere end et år sammen kommer følelsen stadig - gad vide om det er det man kan kalde ægte kærlighed? Eller 'bare' en forelskelse der stadig er i kroppen?

Det er første gang det er sket for mig, altså at mærke den der boblende følelse efter 'så lang' tid, selvom jeg har været i et par forhold der har heddet 3+år..

Har i stadig den dejlig følelse når i kigger på den bedre halvdel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

A&F

Mileva skriver:

... når man kigger på ens bedre halvdel og maven bliver fyldt med sommerfulge og man kan 'dufte' sommeren?

Selv efter mere end et år sammen kommer følelsen stadig - gad vide om det er det man kan kalde ægte kærlighed? Eller 'bare' en forelskelse der stadig er i kroppen?

Det er første gang det er sket for mig, altså at mærke den der boblende følelse efter 'så lang' tid, selvom jeg har været i et par forhold der har heddet 3+år..

Jeg har det præcis på samme måde som dig.

Efter 3 år, er der stadig den følelse af sommerfugle i maven, han kan stadig få mig til at smelte, dejligt

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

jeps den kender jeg.. en fantastisk følelse vi nærmer os 4 års forhold og stadig er jeg knald hamrende nyforelsket i ham

Anmeld

1. maj 2011

JustMe

Yep. Jeg kan stadig få kriller i maven af at kigge på ham; blive genert hvis han kigger på mig på en bestemt måde eller rødme som en hemmeligt forelsket skolepige selv her efter over 4 års forhold 

Anmeld

1. maj 2011

butterflyPhoto

Mileva skriver:

Ih ja dét kender jeg godt.

Her nærmer vi os 6 år sammen og kan stadig have den følelse. Kan selvfølgelig også skændes og være uenige ( specielt med en baby på 3 mdr i huset ), men så er den følelse af forelskelse bare ENDNU bedre når den kommer 

/Christina

Anmeld

1. maj 2011

MaybeBaby

Her er det oftest, når han lige minder mig på, at han elsker mig ved at vise det, at jeg bliver helt saglig og bliver nødt til at sige, at jeg elsker ham!

Så sent som i dag, så har vi en af hans gode kammerater på besøg og jeg kommer til lige at lægge mig for godt på den ene sofa, mens de nørder, så jeg ender jo med at falde i søvn. Da jeg vågner ved at han kysser mig på panden og nusser mig på kinden for at sige at vennen er taget hjem, så opdager jeg, at jeg har en pude under hovedet og et tæppe over mig.  

Det er i virkelig de små ting, der tæller!

Anmeld

2. maj 2011

Sof

Ja, her er den der stadig. Ikke hver dag, men stadig ofte 

Anmeld

2. maj 2011

Fru Aagaard

Mileva skriver:

Sådan har jeg det tit med min mand, og det er fantastisk

Især når han fortæller det uden jeg siger noget også

Anmeld

2. maj 2011

Nalle

Sådan har jeg det også stadig efter 3½ år, og det er skønt!

Anmeld

2. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
ja da :-) selv efter knap 14 år får jeg sommerfugle i maven i perioder. Det er vidunderligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.